سرهنگ حسن‌نیا خبر داد؛

اجرای بیش از 2 هزار برنامه مربوط به هفته دفاع مقدس در استان گلستان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از اجرای بیش از 2 هزار برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس در استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ - 19September 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، نشست خبری دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گلستان، امروز سه‌شنبه 28 شهریورماه، با حضور اصحاب رسانه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

اجرای بیش از 2000 برنامه مربوط به هفته دفاع مقدس در استان گلستان 

سرهنگ «عباس حسن‌نیا» دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گلستان در این نشست اظهار داشت: در دفاع مقدس واژه جنگ تغییر کرد و به بحث اخلاص، ایثار و شجاعت تبدیل شد و به همین دلیل دفاع مقدس ارزشمند است.

وی افزود: سوابق هر کشور در آینده آن کشور موثر است و رزمندگان ما اقدامات و روش هایی را ابداع کردند که سال های سال در آینده کشور موثر خواهد بود و اکنون نیز مدافعان حرم حماسه هایی را می آفرینند که دشمنان ما با هزینه های گزاف قادر به انجام آن نیستند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان گلستان بیان داشت: در بحث دفاع مقدس، تاثیر ارزشهای اخلاقی در انسانها مدنظر قرار می گرفت و در حال حاضر اگر همان اخلاقیات و روحیات دوران دفاع مقدس را داشته باشیم بسیاری از مشکلات کنونی ما حل خواهد شد و وظیفه ماست که فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه احیاء کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان در ادامه گزارشی از فعالیت های معاونت های مختلف این اداره کل را بیان کرد و در خصوص یادمانهای شهدای گمنام افزود: در سال گذشته دو میلیارد و یکصد میلیون تومان کمکهای مردمی در راستای ساخت یادمان های شهدای گمنام در سطح استان جمع آوری شد.

سرهنگ حسن نیا از اجرای بیش از 2000 برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: ستاد هفته دفاع مقدس به ریاست استاندار گلستان و دبیری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس با تشکیل کارگروه ها کار خود را آغاز کرده است.

وی به تشریح برنامه ها پرداخت و افزود: برگزاری رژه ی نیروهای مسلح استان، نمایش رزمی یاران عاشورایی (بازسازی عملیات رمضان)، مسابقات ورزشی متنوع، یادواره های شهدا در سطح استان بخصوص یادواره شهدای روستای سرکلاته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مصلحی رئیس سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس بهمراه سخنرانی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان و همایش اسوه های صبر و مقاومت؛ از مهم ترین برنامه های امسال هفته دفاع مقدس در استان گلستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها