امیر حیدری خبر داد؛

رونمایی از جدیدترین تجهیزات نزاجا در رژه نیروهای مسلح

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی تجهیزات جدید این نیرو در رژه 31 شهریور نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ - 19September 2017
رونمایی از جدیدترین تجهیزات نزاجا در رژه نیروهای مسلح
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر  کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگویی ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نزاجا، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای تاریخ ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید آن را حفظ کنیم.

وی افزود: در چنین روزی دشمن با تمام حمایت‌های غرب و شرق به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و نیروهای مسلح با همت ملت شریف ایران با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند تا وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.

امیر حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که مهمترین آن‌ها رژه با صلابت یگان‌های نیروی زمینی ارتش در تهران و دیگر استان‌های کشور، رونمایی از تجهیزات و دستاوردهای جدید، رونمایی از کتب دفاع مقدس، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و بازسازی و آماده بکاری چند فروند بالگرد هوانیروز ارتش از جمله برنامه‌های نیروی زمینی ارتش در ایام دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: امروز نیروی زمینی در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و تمامی تهدیدات مرزی را رصد کرده و چنان چه تهدیدی از سوی دشمنان به مناطق مرزی شود کارکنان ولایتمدار نیروی زمینی ارتش با آمادگی رزمی و جسمانی در مقابل آنها ایستادند و اجازه هیچگونه تعرضی را به دشمن نخواهند داد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار