شهردار منطقه ۲۰ تهران:

«زنگ حسینی» در مدارس جنوب تهران به صدا درمی‌آید

سیداحمد صفوی گفت: با توجه به تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سالار شهیدان «زنگ حسینی» در مدارس جنوب تهران به صدا درمی‌آید.
کد خبر: ۲۵۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ - 19September 2017
«زنگ حسینی» در مدارس جنوب تهران به صدا درمی‌آیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، با نام «زنگ حسینی» در مدارس جنوب تهران به صدا در می آید.

سیداحمد صفوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با توجه به تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سالارشهیدان، تمامی ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده برای مدارس و مراکز آموزشی با رویکرد آشناسازی دانش آموزان با سیره حسینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می شود.

صفوی با اشاره به اینکه آئین بازگشایی مراکز آموزشی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی در ۴۰ مدرسه و حوزه علمیه با حضور مدیران ارشد شهری منطقه ۲۰ برگزار خواهد شد، افزود: همزمان با نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با عنوان «زنگ حسینی» ، اجرای ۱۳ عنوان فعالیت فرهنگی در مدارس نیز کلید می خورد.

وی ادامه داد: اعزام مبلغان مذهبی به مدارس، توزیع بسته های آموزشی و سلامت محور، اهداء اقلام فرهنگی متناسب با ایام محرم، حمایت از دانش آموزان کم برخوردار، برگزاری دوره های آموزشی، برپایی جشنواره و نمایشگاه های فرهنگی، اجرای نمایش های هنری، برپایی مسابقات موضوعی سنگر مدارس و اجرای فعالیت های ورزشی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای مدارس است.

صفوی به طرح ویژه ترمه و ترنج دخترانه و مادرانه نیز اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش های مهارتی، اردوهای گردشگری و ترویج فرهنگ کتابخوانی از نقاط قوت این طرح است که با اولویت مدارس کم برخوردار اجرا می شود.

شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: طرح استقبال از مهر از ۱۵ مرداد آغاز شده است و تا پایان مهر ادامه دارد که پیش از این نیز بهسازی مدارس و ایمن سازی مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی انجام شده است و با شروع فصل بازگشایی مدارس نیز برنامه های فرهنگی در مدارس آغاز می شود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار