معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان شمالی:

98 برنامه محوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی برگزار می‌شود

معاون امنیتی سیاسی استانداری خراسان شمالی گفت: 98 برنامه محوری در مرکز استان و 2 هزار و 650 برنامه در کل استان با همکاری همه دستگاه‌ها در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد که اوج این برنامه‌ها رژه نیروهای مسلح در صبح روز جمعه 31 شهریور خواهد بود.
کد خبر: ۲۵۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ - 19September 2017

98 برنامه محوری در مرکز استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از بجنورد، «محمدتقی ایرانی» معاون امنیتی سیاسی استانداری خراسان شمالی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد گفت: 98 برنامه محوری در مرکز استان و 2 هزار و 650 برنامه در کل استان با همکاری همه دستگاه‌ها در هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد که اوج این برنامه‌ها رژه نیروهای مسلح در صبح روز جمعه 31 شهریور ماه خواهد بود.

وی ضمن تبریک ایام  هفته دفاع مقدس و اشاره به تلاقی این ایام با شروع سال تحصیلی جدید و ایام محرم گفت: با توجه به تلاقی این مناسبت‌ها از دستگاه‌های اجرایی تقاضا دارم که با همکاری هم زمینه برای شروع یک سال تحصیلی سرشار از نشاط و شوق فراهم شود و هم با برنامه‌هایی که در دستور کار دارند در جهت حفظ و نشر شعائر و ارزش‌های دفاع مقدس و واقعه عاشورا که در راستای هم هستند حرکت کنند تا بتوانیم با مراسمات محوری متنوع پیام عاشورا و دفاع مقدس را به جهانیان مخابره کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: کشور جمهوری اسلامی دوران پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته تا به این اقتدار رسیده است بنابراین باید با تأکید و حفظ بر ارزش‌های انقلاب، در راستای حفظ این اقتدار و عزت گام برداریم.

ایرانی با تأکید بر تجلیل و قدردانی هر چه بیشتر از کهنه سربازان و بازنشستگان دفاع مقدس گفت: ما وظیفه ‌داریم از خانواده و مادران شهدایی که در 8 سال دفاع مقدس جان خود را در راه حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع از وطن داده‌اند، جانبازان عزیز، ایثارگران و آزادگان تجلیل و قدردانی کنیم و از حال ‌و روز آن‌ها مطلع شویم و هر چه در این مسیر حرکت کنیم بازهم نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم چراکه این‌ها از بزرگ‌ترین سرمایه خود برای این مملکت خرج کردند و ما باید همواره قدردان این بزرگواران باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی همچنین اظهار کرد: ملتی که قدر داشته‌های خود را می‌داند پیروز است اما باید برای کسانی که درراه حفظ ارزش‌های اسلامی از جان خود گذشتند از مال بگذریم و این کمترین کار است و این نگاه و طرز فکر باید همگانی باشد و به یک گفتمان ملی تبدیل بشود و درواقع ما هر چه داریم به برکت خون شهدا، امام شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه بیان داشت: جنگ اتفاقی است که هرلحظه ممکن است رخ دهد و امروز دشمن از دشمنی خود دست برنداشته و جدی‌تر و جری‌تر از گذشته وارد میدان شده است و در خاورمیانه همان‌طور که می‌بینید لحظه ‌به‌ لحظه توطئه‌ها توسط استکبار جهانی و صهیونیست در حال انجام است و با این آتشی که در منطقه ایجاد کردند وضعیت را از دوران دفاع مقدس نیز پیچیده‌تر کرده است و اگر نبود رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدای دفاع مقدس، ما نیز در امنیت نبودیم.

ایرانی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی قدرتی است که به هیچ نظامی در دنیا وابسته نیست و برای مردم دنیا به یک الگو تبدیل‌شده است البته قطعاً مشکلات داخلی در کشور وجود دارد و این مسئله در همه‌جا وجود دارد، مشکل همه‌جا هست و لزوم ایجاد حکومت‌ها همین مشکلات و سعی در رفع آن است.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم نیز برای حل مشکلات داخلی رویه خوبی را در پیش‌ گرفته است بیان کرد: این رویه از دور قبل در پیش‌گرفته شده و در مسیر اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبری بوده است درحرکت است و قطعاً همه باید برای رفع مشکلات و موانع رسیدن به قلل موفقیت، دست‌به‌دست هم دهند و در این راستا گام‌های استواری بردارند.

وی در پایان گفت: امروز ما در عرصه بین‌المللی با همه‌ی شیطنت‌ها و تشویش‌های استکبار جهانی و صهیونیست توانسته‌ایم حقانیت خود را در برجام به اثبات برسانیم و حرف خود را به دنیا بزنیم و اگر امروز آمریکا برجام را باخت خود می‌داند این نشاندهنده‌ی دیپلماسی قوی رزمندگان اسلام در جامعه جهانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها