رئیس بنياد شهید و امور ایثارگران ساوه خبر داد؛

برگزاری یادواره «محمل نشینان ایثار و شهادت» در ساوه

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه گفت: یادواره «محمل نشینان ایثار و شهادت» روز پنجشنبه 30 شهریورماه در ساوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ - 19September 2017
یادواره محمل نشینان ایثار و شهادت در ساوه  برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «کریم رسولی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا و تاثیرات آن بر جامعه اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است که می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری و ساری سازد.

وی افزود: نکته طلایی در زندگینامه تمامی شهداء این بود که آنان با اخلاص عمل خود، همه امور زندگی را تنها به سبب جلب رضایتمندی پروردگار انجام می‌دادند که حرکت در این مسیر آنان را به بالاترین درجه یعنی دیدار با پروردگار و شهادت رسانید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساوه تصریح کرد: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بود و رمز ماندگاری آن‌ها اخلاص در عمل است.

رسولی با اشاره به ضرورت بیان دلاوری ها و رشادت شهدا و رزمندگان گفت: باید جانفشانی آن‌ها در عملیات‌های مختلف و دلاوری‌هایشان بیان شده و به نسل‌های آینده منتقل شود چرا که شهدا همچون چراغ راهی برای روشن کردن مسیر زندگانی هستند.

وی متذکر شد: این عرصه نیاز به مقاومت دارد و باید در این میدان راه شهدا را فراموش نکنیم چرا که اگر فراموش شود شرمنده آنها می‌شویم و باید نقشه راه را از رهبر و خانواده شهدا و جانبازان بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار