معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

نمایشگاه «خاکیان افلاک» به مناسبت هفته دفاع مقدس در مبارکه برگزار شد

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: نمایشگاه «خاکیان افلاک» به عنوان اصلی‌ترین نمایشگاه هفته دفاع مقدس از 10 روز قبل در مبارکه افتتاح شده است و تا 10 مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۲۵۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ - 19September 2017
نمایشگاه «خاکیان افلاک» به مناسبت هفته دفاع مقدس در مبارکه برپا شدبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «میثم رضوانپور» معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بررسی ابعاد مختلف دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تسری آن به مردم امروز از اصلیترین وظایف بسیج است.

وی افزود: بیش از 3 هزار برنامه مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده که رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس در اصفهان، کاشان، نجف آباد، شهرضا و شاهین شهر از مهمترین آنهاست.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه سعی شده فرهنگ عاشورا در این ایام تبیین شود، گفت: به دلیل تلاقی نخستین روز هفته دفاع مقدس با روز اول محرم، کاروان نمادین عاشورا با شعار «بسیج در امتداد عاشورا» همراه با اهتزاز پرچم امام حسین (ع) در گلستان شهدا حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به برنامههای بسیج و سپاه تصریح کرد: عطر افشانی مزار شهدای استان و حضور سازمان یافته بسیجیان در مصلی نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در روز جمعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

رضوان‌پور خاطر نشان کرد: برپایی نهضت روشنگری با هدف تبیین فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس در پایگاه‌های بسیج، شرکت در پیاده روی‌های عمومی و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی در سطح استان از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «خاکیان افلاک» در مبارکه گفت: نمایشگاه «خاکیان افلاک» به عنوان اصلی‌ترین نمایشگاه هفته دفاع مقدس از 10 روز قبل در مبارکه آغاز به کار کرد و تا 10 مهرماه این نمایشگاه در بخشهای مختلف برپاست.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، اعزام راویان دفاع مقدس جهت روایتگری در بیش از 3 هزار مسجد، دانشگاه و مدرسه، برگزاری بیش از 150 یادواره شهدا و اعزام اردوهای جهادی از دیگر برنامههاست.

وی در ارتباط با اقدامات سپاه صاحب‌الزمان (عج) در حوزه نشر گفت: انتشارات ستارگان درخشان از ابتدای سال 30 جلد کتاب دفاع مقدس چاپ کرد که در این هفته از آنها رونمایی خواهد شد همچنین معرفی روزانه یک کتاب از طریق فضای مجازی هم در دستور کار است.

رضوانپور با اشاره به راه‌اندازی کمپین «هر بسیجی؛ یک شهید» در فضای مجازی گفت: اکران فیلم‌های جشنواره عمار، برگزاری جشنواره سرود دفاع مقدس در مبارکه، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی در سراسر استان اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس در استان اصفهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار