فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع):

انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا رقم خورد

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع قهرمانانه مردم با اقتدار این سرزمین حرکتی بود که بنا بر اراده الهی در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورد.
کد خبر: ۲۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ - 20September 2017
انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خوردسردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد، اظهار داشت: هشت سال دفاع قهرمانانه مردم با اقتدار ایران حرکتی بود که بنا بر اراده الهی در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورد.

وی افزود: اینک در آستانه سی و هفتمین سال این حرکت عظیم دینی و مردمی به وضوح در می‌یابیم که در تمام این سال‌ها مدبرالامور این انقلاب کسی جز خدای متعال نبود، که این انقلاب را به رغم تمام کم و کاستی‌هایی که توسط ضد انقلاب خارجی و معاندان داخلی فراهم شد، از فتنه‌های بدخواهان حفظ نمود تا این وعده الهی، که مستضعفان، وارثان اصلی زمین خواهند بود، تحقق یابد.

اکبری ادامه داد: چه کسی گمان می‌کرد پس از جنگ تحمیلی درهای شهادت این چنین توسط جوانان گشوده شود و فرزندان ولایتمدار امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) با نام مقدس مدافعان حرم اعتبار و آبرو برای نظام به ارمغان بیاورند و سر فتنه داعش را به سنگ بکوبند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به ایجاد فضای مسموم مجازی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: آنها با ایجاد فضای مسموم مجازی در صدد برآمدند تا این نسل را به قهقرا ببرند؛ لیکن از همین فضای وهن آلود، پیام استقامت و مقاومت بین‌المللی شیعیان و آزادی خواهان جهان به جهانیان صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نسل انقلابی برای اهل یقین و دل‌های پاک، فضای عطر‌آگین شهادت را بشارت می‌دهد و دیری نخواهد گذشت که آخرین علمدار جهان، پرچم «نصر من‌الله و فتحٌ قریب » را بر تارک زمین نصب‌العین جهانیان قرار خواهد داد.

سردار اکبری تصریح کرد: امروز مسئولیت این رسالت بر عهده همه آحاد ملت به خصوص جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی است که با صیانت و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، در تمام صحنه‌ها‌، گوش به فرمان ولایت، حضوری انقلابی و یکپارچه داشته باشند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار