برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در «بهارستان» تشریح شد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه «بهارستان» برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بهارستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۵۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ - 19September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «ابوالفضل خیراندیش»، جانشین فرمانده سپاه ناحیه «بهارستان»  سه‌شنبه در نشست خبری که در شهرستان بهارستان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت فرا‌رسیدن ایام محرم و همزمانی این ایام با هفته دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس با وجود همه مشکلات وسختی‌هایی که وجود داشت ما توانستیم پیروز جنگ و میدان باشیم.

خیراندیش افزود: برای هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع ومختلفی را در نظرگرفته ایم که این برنامه ها از تاریخ ۲۶ شهریور لغایت ۷ مهر ادامه خواهد داشت.

وی با بیا ن اینکه در اولین روز ازهفته دفاع مقدس برگزاری محفل شعرای آئینی شهرستان را در حسینیه ناحیه خواهیم داشت گفت: از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در ۲۹ شهریور ماه یادواره شهدای امر به معروف در مسجد امامحسن مجتبی گلستان خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهارستان در ادامه گفت: صبحگاه مشترک بسیجیان و رژه خودرویی ۳۱ شهریور ماه در بخش گلستان انجام می شود و همچنین مجمع پیشکسوتان ایثار وشهادت در یکم مهرماه در محل حسینیه ناحیه صورت خواهد پذیرفت.

وی افتتاح و بازدید از پروژه های اقتصادی سطح شهرستان را از دیگر برنامه ها برشمرد وگفت: برنامه مجمع عالی بسیج باحضور مسئولان شهرستانی در سوم مهرماه انجام می شود و ازدیگر برنامه ها به توزیع بسته ارزاق بین خانواده‌های بی بضاعت است.

خیراندیش در پایان اظهار داشت: در تاریخ های پنجم تا هفتم مهرماه نیز برنامه های دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و حضور در نماز جمعه را خواهیم داشت.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار