مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز در سال 97 افتتاح می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: با عنایت خداوند متعال تا سال آینده فاز اول پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۵۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ - 24September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز با اصحاب رسانه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اسلامی در این نشست خبری ضمن ارائه برنامه‌های اجرایی دستگاه ها و نهادهای استان در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه هایی مانند دیدار و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را جزو وظایف بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و تمام ارگان های استان دانست و از همه درخواست کرد که در هر پست و شغلی که هستند به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از خبرنگاران و خبرگزاری‌هایی که در کنار پوشش اخبار اجتماعی و سیاسی به مسئله شهدا، فرهنگ دفاع مقدس و سبک زندگی اسلامی توجه نشان می‌دهند اظهار امیدواری کرد که با توجه و دقت بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت هرچه بیشتر در سطح جامعه انتشار داده شود.

در پایان این نشست خبری سردار اسلامی گزارش مختصری از روند ساخت «مرکز فرهنگی دفاع مقدس» استان البرز ارائه داد و اعلام کرد که با عنایت خداوند تا سال آینده فاز اول این پروژه فرهنگی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نشست خبری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها