مستند شهید مدافع حرم «حاج‌احمد غلامی» تولید می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: فیلم مستند به نام «نخستین مسافر شهر» درباره نخستین شهید مدافع حرم شهرستان آزادشهر «حاج‌احمد غلامی» تولید می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ - 19September 2017
به گزارش دفاع پرس از آزادشهر، «طیبه رجنی»، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم مستند شهید مدافع حرم «حاج‌احمد غلامی» با هدف پرداختن به جایگاه والای شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و اثر ماندگار از شهدای مدافع حرم و شناسایی این شهدا به نسل جوان و امروزی به تصویر کشیده می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر افزود: تحقیق و پژوهش درباره شهید احمد غلامی انجام شده و سعی داریم این مستند را به مرحله پیش تولید برسانیم.

رجنی تاکید کرد: این فیلم مستند، با مشارکت نویسنده و کارگردان استان گلستان, مهدی نوری چناشک و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر اظهار کرد: نخستین همایش سالانه هنرهای تجسمی با برپایی نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی در رشته طراحی و نقاشی در سالن اداره ارشاد برگزار شد.

رجنی گفت: 50 اثر از آثار هنرهای تجسمی هنرمند آزادشهری, مهدی آذریان و 50 اثر از آثار هنرجویان این رشته در رده مختلف سنی به معرض نمایش درآمد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هنرجویان این رشته هنری انتظار دارند در کنار رشته‌های دیگر مانند موسیقی, تئاتر و غیره به این هنر بها داده شود و امید داریم بتوانیم از این هنرمندان حمایت کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار