۲۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کاشان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه کاشان از برگزاری ۲۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در منطقه کاشان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ - 19September 2017
به گزارش دفاع پرس از کاشان، «مرتضی عمومهدی»، فرمانده سپاه کاشان امشب در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس کاشان با بیان اینکه 200 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کاشان برگزار می‌شود اظهار داشت: مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس کاشان رژه نیروهای نمونه بسیج و نیروهای مسلح شهرستان کاشان با سخنرانی سردار «نقدی» است.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به ایراد سخنرانی پیش از خطبه‌های مصلی نماز جمعه کاشان توسط فرمانده سپاه کاشان افزود: بسیجیان به صورت سازمان یافته در نماز جمعه شرکت می‌کنند و از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح مساجد، مدارس و پایگاه‌های مقاومت است.

عمومهدی ضمن اشاره به برگزاری یادواره شهدا در منطقه کاشان خاطرنشان کرد: نواختن زنگ مقاومت در سطح واحدهای مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده است که به صورت نمادین در واحد بسیج صفاری برگزار می‌شود.

وی از افتتاح پایگاه بسیج اتحادیه عرضه محصولات فرهنگی در کاشان خبر داد و تصریح کرد: برنامه "هر شب یک ربع با شهدا" به همت حوزه سوم امام حسین (ع) و دیدار با خانواده‌های شهدا نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به برگزاری شب شعر خاطره در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج ابراز داشت: سلسه نشست‌های روشن‌گری در طول هفته با موضوع سبک زندگی اسلامی و برگزاری همایش پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

عمومهدی با بیان اینکه مسابقه "بهترین عکس دفاع مقدس" در این هفته برگزار می‌شود، بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا در سطح شهرستان و روستا و برگزاری مسابقه کتابخوانی "ستارگان خاکی" از دیگر برنامه‌های مهم هفت دفاع مقدس در کاشان است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها