‌روایت سرلشکر صالحی از حضور در مراسم طشت‌گذاری سنتی اردبیل

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراسم طشت‌گذاری سنتی اردبیل به طور باشکوه با حضور خیل عاشقان امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ - 20September 2017
‌روایت سرلشکر صالحی از حضور در مراسم طشت‌گذاری سنتی اردبیلبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی اظهار داشت: بنده روزها انتظار حضور در مراسم طشت‌گذاری سنتی در مسجدجامع اردبیل را می‌کشیدم که به این توفیق دست یافتم و هم‌اکنون حس و حال خوبی دارم.

وی با اشاره به این که مراسم طشت‌گذاری سنتی اردبیل به طور باشکوه با حضور خیل عاشقان امام حسین(ع) و ابوالفضل(ع) در جای جای ایران برگزار می‌شود افزود: این مراسم بسیار ویژه و باشکوه است و توصیف آن نیز برای من بسیار سخت است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: من همه‌ساله در مراسم طشت‌گذاری سنتی اردبیل در آستانه ماه محرم شرکت می‌کنم چرا که حضور در این مراسم به من حس و حال عجیب و خوبی می‌دهد که برای من با چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

سرلشکر صالحی با بیان این که مردم ایران به ویژه آذربایجان و اردبیل عشق و ارادت خاصی به حضرت ابوالفضل(ع) و امام حسین(ع) دارند بیان کرد: عزاداری مردم اردبیل بسیار باشکوه است و این مردم همه‌ساله با برگزاری این مراسم عشق و اردات خود را به سرور و سالار شهیدان نشان می‌دهند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار