وداع مردم دیار حدیث سلسله­ الذهب با فرمانده شهید «محمد اسدی»

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد اسدی» فرمانده گردان «غلامان عباس» لشکر فاطمیون بر روی دستان مردم ولایتمدار نیشابور تشییع شد.
کد خبر: ۲۵۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ - 20September 2017
وداع مردم دیار حدیث سلسله­ الذهب با فرمانده شهید «محمد اسدی»به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد اسدی» که سال گذشته در نبرد با ایادی استکبار جهانی و در راه دفاع از حرم اهل بیت در سوریه به درجه  رفیع شهادت نائل آمده بود، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان نیشابور و مردم شهیدپرور این شهر تشییع شد.

این مراسم از مقابل مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) آغاز و تا مسجد جامع ادامه داشت و تشییع کنندگان نماز را بر پیکر شهید اقامه کردند. در پایان این مراسم پیکر شهید «محمد اسدی» جهت تشییع در زادگاهش به روستای حاجی آباد نیشابور انتقال یافت.

پیکر این شهید مدافع حرم فردا پنجشنبه 30 شهریورماه به همراه پیکرهای مطهر 4 شهید شناسایی شده دفاع مقدس در مشهد تشییع و در جوار شهدای مدافع حرم بهشت رضا آرام می‌گیرد.

شهید مدافع حرم «محمد اسدی» فرمانده گردان خط شکن «غلامان عباس» لشکر فاطمیون بود که ١٨خرداد سال گذشته مصادف با اولین روز از ماه مبارک رمضان در منطقه خلصه واقع‌ در جنوب حلب به درجۀ رفیع شهادت نائل آمد و بعد از گذشت حدود یکسال پیکر مطهرش شناسایی و به نیشابور بازگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار