مدیرکل اوقاف و امورخیریه لرستان:

ماهواره نیرنگی از جانب غرب/ مسجد محل تربیت شهدا بوده است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه لرستان گفت: مسجد محل تربیت شهدا بوده است.
کد خبر: ۲۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ - 23August 2014

ماهواره نیرنگی از جانب غرب/ مسجد محل تربیت شهدا بوده است

به گزارش دفاع پرس، حجتالاسلام خاکباز در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد و نشست بصیرتی حفاظتی که با همکاری سازمان بسیج محلات و مساجد استان و سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد، بیان کرد: شهدایی که جان خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب فدا کرده اند در مسجد تربیت شدهاند.

 

وی به دو امتیاز مسجد اشاره کرد و افزود: مسجد به عنوان محلی برای عبادت خدا انسان را از انحراف باز میدارد و از طرفی موجب اتحاد و وحدت مسلمانان می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه از مسجد و آثار تربیتی آن می ترسد، گفت: صهیونیست ها در جنگ نابرابری که علیه مردم بی دفاع غزه به راه انداختهاند تا بحال 200 مسجد را تخریب کردهاند.

 

خاکباز تصریح کرد: دشمنان می دانند که مسجد و ولایت در اسلام دارای محوریت هستند؛ از این رو تلاش می کنند تا جایگاه مسجد و ولایت را تضعیف کنند.

 

وی در ادامه از لبنان، غزه و سوریه به عنوان خط قرمز انقلاب اسلامی نام برد و افزود: اگر امروز گروه تکفیری بعثی داعش به عنوان گروهی که خود را مسلمان می دانند با آمریکا، اسرائیل و انگلیس مبارزه نمی کنند به این دلیل است که دست نشانده همین حرام زاده ها و حرام خوارها هستند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه استکبار جهانی توان رودرویی مستقیم با اسلام را ندارد؛ از این رو دست به تخریب مساجد و آتش زدن قرآن می زند گفت: غرب با استفاده از برنامه های ماهواره ای تلاش می کند ارزشهای اسلامی را در جامعه تضعیف کند.

 

خاکباز از ماهواره به عنوان نیرنگی از جانب غرب یاد کرد و ادامه داد: ماهواره بدنبال تضعیف جایگاه حجاب و از بین بردن نظام خانواده است.

 

منبع:ایسنا

نظر شما
پربیننده ها