فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اقتدار و امنیت کشور مرهون تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر چه تفکر بسیجی در جامعه بیشتر تحقق پیدا کند، نظام اسلامی از اقتدار و امنیت بالاتری برخوردار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ - 20September 2017
اقتدار و امنیت کشور مرهون تفکر بسیجی استبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آستانه هفته دفاع‌ مقدس در نشست بصیرتی مدیران و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان با اشاره به فلسفه وجودی تشکیل بسیج در انقلاب اسلامی اظهار داشت: تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به برکت آن توانستیم در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: بسیج مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر چه تفکر بسیجی در جامعه بیشتر تحقق پیدا کند، نظام جمهوری اسلامی از اقتدار و امنیت بالاتری برخوردار می‌شود و تمام راه‌های نفوذ دشمن را خواهد بست.

وی ادامه داد: باید در مسیر تفکر بسیجی قدم برداریم و در جهت گسترش این تفکر تلاش کنیم تا بتوانیم به بهترین ها دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درادامه به بیان شاخصه‌های فرهنگ بسیج در جامعه اسلامی پرداخت و افزود: یکی از شاخصه های مهم فرهنگ بسیج در جامعه اسلامی معنویت است که بیانگر فرهنگ غیرت و شجاعت است.

این مسئول اضافه کرد: یک فرد بسیجی به راحتی اسیرخواسته‌های نفسانی نمی‌شود و همواره پایبند آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی است.

ابوحمزه، بصیرت را شاخصه دیگر فرهنگ بسیجی عنوان کرد و افزود: تا هنگامی که تفکر و بصیرت افزایی نداشته باشیم نمی‌توانیم از گذر دشمنان عبور کنیم.

وی ادامه داد: بسیج همیشه و همه جا آماده ایثار و ازخودگذشتگی است و حق را از باطل تشخیص می‌دهد و با دشمن‌شناسی و حرکت به موقع، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: فرهنگ بسیجی یعنی انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن و بسیج تنها نهادی است که در طول نزدیک به چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب همواره در تمامی عرصه ها حضوری فعال و چشمگیر داشته و برگرفته از یک فرهنگ و یک تفکر انقلابی است.

ابوحمزه در ادامه فرهنگ ابتکار، خلاقیت و نوآوری را به عنوان یکی از ویژگی های فرهنگ بسیجی دانست و متذکر شد: بسیج یک حقیقت ماندنی و تاثیرگذار است و مدیریت جهادی از تفکر بسیجیان به وجود می آید و در سایه آن می توان از مشکلات کشور کاست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار