سردار رادان مطرح کرد؛

لازمه بهره‌گیری هوشمندانه پلیس از ظرفیت رسانه در ارتقاء امنیت اجتماعی

رئيس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: فرماندهان و مدیران بایستی از ظرفیت رسانه بصورت هوشمندانه در ارتقاء امنیت اجتماعی استفاده کنند.
کد خبر: ۲۵۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ - 20September 2017
لازمه بهره‌گیری هوشمندانه پلیس از ظرفیت رسانه در ارتقاء امنیت اجتماعیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «احمد رضا رادان» رئيس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در آئین اختتامیه «چهارمین کارگاه ارتقاء دانش رسانه‌ای مدیران و فرماندهان انتظامی استان کردستان» در سخنانی با اشاره به اینکه لازمه بهره‌گیری هوشمندانه از رسانه، درک زمینه‌های آن و شرایط زمان است، اظهار داشت: زمانی کارکرد رسانه‌ها، پرکردن اوقات فراغت بود و در شرایط امروز جامعه، اطلاع‌رسانی شفاف و هدفمند مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد، به همین دلیل برای بهره‌گیری هوشمندانه از این کارکرد مهم، فرماندهان و مدیران بایستی زمینه‌های این بهره‌گیری را درک کنند و به شرایط زمانی نیز توجه داشته باشند.

رادان به کارکرد رسانه‌ها در دوران‌های مختلف اشاره کرد و افزود: یکی از نقش‌های مهم رسانه‌های امروزی در جامعه، فرهنگ‌آفرینی و کارکرد آموزشی آن است، پلیس هوشمند با استفاده صحیح از کارکردهای رسانه‌ای، از ظرفیت آن برای تولید و ارتقاء امنیت در جامعه بهره می‌گیرد.

رئيس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، افزایش احساس امنیت، جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه، کاهش کج روی‌ها، افزایش توانمندی مردم، جلوگیری از واگرایی و افزایش اقتدار سازمان را از نتایج شناخت صحیح کارکرد رسانه و استفاده صحیح از ظرفیت‌های آن برشمرد و گفت: افزایش و بهبود مستمر سطح دانش رسانه‌ای مدیران و فرماندهان ناجا بایستی مورد توجه جدی قرار بگیرد.

 رادان بر افزایش شناخت مدیران و فرماندهان ناجا از رسانه، آموختن زبان آن، افزایش ظرفیت تحلیل و مهارت کار کردن با رسانه تاکید کرد.

رئيس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در خاتمه با اشاره به اینکه پلیس هوشمند باید رسانه را در تسلط خود داشته باشد، خاطرنشان کرد: بایستی با برنامه و متناسب با قدرت مخاطب، از ظرفیت رسانه بهره برد.

سرهنگ «جعفر آژنگ» جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در ابتدای جلسه در سخنانی ضمن خیر مقدم به رئیس مرکز راهبردی ناجا به ارائه گزارشی از روند برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء دانش رسانه‌ای فرماندهان و مدیران انتظامی استان پرداخت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار