فرمانده دوران دفاع مقدس در سنندج:

مدافعان حرم به عشق «ایثار و شهادت» در برابر متجاوزان داعشی می‌جنگند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مدافعان حرم، برادران اهل تسنن و تشیع در مرزهای سوریه به عشق ایثار، شهادت و برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی در برابر متجاوزان داعشی ایستادگی و می‌جنگند.
کد خبر: ۲۵۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ - 20September 2017
به گزارش دفاع پرس از سنندج، سردار «رحیم نوعی‌اقدم»، فرمانده دوران دفاع مقدس  ظهر امروز در مراسم روز قشر بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی این شهر برگزار شد، از پیشکسوتان بسیجی کردستان به‌عنوان قهرمانان و دلاورمردان این سرزمین یاد کرد و اظهار داشت: باید فراموش نکنیم از زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تمام تحلیل‌گران جهانی پذیرفتند که قدرت سوم جهانی با تکیه بر قدرت الله و زیر بار نرفتن پرچم استکبار تشکیل شده است.

وی با اشاره به اتاق فکرهای دشمنان برای نابودی ایران اسلامی گفت: رهبر فرزانه ایران با تدبیر و استراتژی که پیش‌بینی فرمودند توانستند تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به «اتحاد، برادری و برابری» برادران اهل تسنن و تشیع در جبهه‌های نبرد علیه داعش در سوریه تصریح کرد: مدافعان حرم از خاک ایران اسلامی در مرزهای سوریه با قدرت و بدون در نظر گرفتن اعتقاداتی خاص به عشق ایثار، شهادت و برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی در برابر متجاوزان داعشی ایستادگی و می‌جنگند.

پیروزی‌های عظیمی در سوریه و عراق به دست آورده‌ایم

در ادامه سرهنگ عیسی رحیم‌زاده در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای «شهامت و شهادت» است.

وی گفت: از برکات دفاع مقدس این بود که با مقاومت در جنگ تحمیلی توانستیم پرده از چهره جهان‌خواران بزرگ برداریم و عظمت انقلابمان را به جهانیان نشان دهیم تا آنجا که امروزه در جبهه‌های نبرد در سوریه و عراق در مقابل دشمنان به پیروزی‌های عظیم دست پیدا می‌کنیم.

فرمانده سپاه سنندج حفظ روحیه جهاد و شهادت را وظیفه اصلی بازنشستگان دانست و تصریح کرد: حضور بازنشستگان بسیجی «نشانگر معنویت و فاصله نگرفتن از فلسفه جهاد و شهادت» است و باید همانند دوران دفاع مقدس در انجام تمام امورات درکنار یکدیگر باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار