رویترز به نقل از یک مقام ایرانی:

برای همه سناریوهای بعد از خروج «ترامپ» از توافق هسته‌ای آماده‌ایم

رویترز به نقل از یک مقام مسئول ایرانی اعلام کرد که ایران برای همه گزینه‌ها بعد از خروج «ترامپ» از توافق هسته‌ای آماده‌ است.
کد خبر: ۲۵۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ - 20September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، رویترز به نقل از یک مقام مسئول ایرانی اعلام کرد که ایران برای همه سناریوهای بعد از خروج «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا از توافق هسته‌ای آماده‌ است.

ایم مقام ایرانی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران برای همه سناریوها در صورت خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، آمادگی دارد.

این مقام همچنین اظهار داشت که به محض خروج آمریکا از این توافق، ایران فورا همه فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر خواهد گرفت.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته در سخنرانی‌اش در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، توافق هسته‌ای با ایران را توافقی «یکجانبه» و «مایه شرم» ایالات متحده توصیف کرد.

اظهارات ترامپ گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران را که سال ۲۰۱۵ به دست آمد، تقویت کرده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که وظیفه نظارت بر حسن اجرای تعهدات هسته‌ای توافق را بر عهده دارد، تاکنون دستکم هفت بار پایبندی کامل ایران به برجام را تائید کرده است.

دونالد ترامپ امروز چهارشنبه در حساب توییتری خود نوشت که در مورد ماندن یا خروج آمریکا از توافق هسته‌ای تصمیم گرفته ولی فعلا قصد ندارد آن را علنی کند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها