برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه ثارالله کرمان تشریح شد

مسئول بسیج کارمندان سپاه ثارالله کرمان، برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۵۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ - 21September 2017
برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سازمان بسیج کارمندان در استان کرمانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «جواد جلالی» مسئول بسیج کارمندان سپاه ثارالله کرمان، برنامه‌های گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس بسیج کارمندان سپاه ثارالله در استان کرمان را تشریح کرد.

مسئول بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان برگزاری مراسم راهپیمایی و در ادامه  غبارروبی، عطرافشانی و تجلیل از مقام شامخ شهیدان در روز پنجشنبه 30 شهریورماه در مسیر شماره یک مسجد صاحب‌الزمان (عج)، آغازگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.
 
وی افزود: آذین‌بندی و فضاسازی فرهنگی ورودی و داخل ادارات استان، سرکشی و تجلیل از خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، دعوت از رزمندگان دوران دفاع مقدس جهت بیان خاطرات و تجلیل از رزمندگان جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.
 
جلالی از برگزاری حلقه‌های معرفتی صالحین با موضوع دفاع مقدس در این هفته خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی شامل پوستر و عکس با موضوع دفاع مقدس ایثار و شهادت، برگزاری یادواره شهدا و نیز حضور بسیجیان و کارمندان به همراه خانواده‌های آنان در نمایش نقش غواصی در 8 سال دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس از برنامه های گرامیداشت این ایام خواهد بود.
 
وی عنوان کرد: 70 درصد از کارمندان کرمان عضو بسیج هستند و در سراسر استان 18 حوزه بسیج و 230 پایگاه ادارات وجود دارد که به فعالیت می‌پردازند.انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار