با پرواز هواپیمای بوئینگ 747 نهاجا؛

دومین محموله کمک‌های انسان‌دوستانه ایران برای آوارگان مسلمان میانمار ارسال شد

کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به مسلمانان آواره میانماری، با هواپیمای بوئینگ 747 نیروی هوایی ارتش ارسال شد.
کد خبر: ۲۵۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ - 21September 2017
دومین محموله کمک‌های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای آوارگان مسلمان میانمار ارسال شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد تسویه‌چی فرمانده پایگاه شکاری شهید لشگری مهرآباد در این خصوص اظهار داشت: این محموله که شب گذشته‌ (چهارشنبه) توسط هواپیمای بوئینگ 747 نیروی هوایی ارتش بارگیری شد، بامداد امروز از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد بندر چیتاگون بنگلادش به پرواز درآمد.

امیر تسویه‌چی گفت: در دومین محموله ارسالی به کشور بنگلادش حدود 30  تن اقلام غذایی، دارویی، پتو، چادر و زیراندار که توسط جمعیت هلال احمر و ارتش جمهوری اسلامی ایران جمع‌آوری و بسته‌بندی شده بود، به کشور بنگلادش ارسال شد.

وی تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تحریم‌های 40 ساله دشمنان، همچنان با اقتدار و بالندگی آماده است تا با انجام هرگونه ماموریت محوله و به‌عنوان یک نیروی پیشگام، خدمتگزار انقلاب اسلامی و مردم عزیز باشد و به انجام این نوع ماموریت‌ها که با هدف کمک به مسلمانان مظلوم جهان انجام می گیرد، افتخار می‌کند.

بر اساس این گزارش، اولین محموله کمک‌های ارسالی به آوارگان مسلمان میانمار، جمعه 24 شهریور توسط هواپیمای 747 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقصد بنگلادش ارسال شده بود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها