مدیر اداره کل اطلاعات استان سمنان:

هویت انقلابی و روحیه جهادی بیانگر شناسنامه انقلاب هستند

مدیر اداره کل اطلاعات استان سمنان گفت: آنچه که امروز مورد توجه همه قرار دارد، بحث هویت انقلابی و انقلاب‌گری و روحیه جهادی است که در صورت عدم انتقال به نسل حاضر جامعه بدعت‌هایی را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۲۵۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 21September 2017
هویت انقلابی و روحیه جهادی بیانگر شناسنامه انقلاب هستند
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با مدیرکل اطلاعات استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر اداره کل اطلاعات استان سمنان در این جلسه اظهار داشت: آنچه که امروز مورد توجه همه قرار دارد بحث هویت انقلابی و انقلاب‌گری و روحیه جهادی است که در صورت عدم انتقال به نسل حاضر جامعه بدعت هایی را به دنبال خواهد داشت.

وی در خصوص اهمیت هویت انقلابی و روحیه جهادی بیان داشت: این دو کلید واژه مانند دوبال هستند که شناسنامه انقلاب را نشان می‌دهند و نباید گذر زمان و گرفتاری های روزه‌مرگی بین این دو فاصله بیاندازد که در نهایت آسیب پذیری انقلاب را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول در پایان متذگر شد: همه ما باید در حفظ اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل (ره) کوشا بوده و سینه به سینه آن را به نسل جوان انتقال دهیم.

در ادامه سلامی در خصوص نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سنگرهای امنیت و  جهاد در مقابل دشمن بیان داشت: بر ماست که با جمع‌آوری آثار و خاطرات رزمندگان و شهدای دفاع مقدس جهت مستند سازی و ترویج و اشاعه ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس کوشا باشیم.

وی در خصوص دوره ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس کارکنان ابراز داشت: ما وظیفه داریم مجاهدت و رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان را به نحو شایسته به جوانان انتقال دهیم و با به عرصه نهادن جوانان صالح در اداره کل اطلاعات و اشتیاق به خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید انس و الفت بیشتری به فرهنگ دفاع مقدس داشته و این ارزش ها در آنها نهادینه و با برگزاری دوره ضمن خدمت درس دفاع مقدس در بین آنان این امر محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار