سردار کارگر در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت:

گام‌های موثری در حوزه پیشکسوتان جهاد و مقاومت برداشته خواهد شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم قدم‌های موثرتری را در حوزه پیشکسوتان جهاد و مقاومت در سراسر کشور برداریم.
کد خبر: ۲۵۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ - 21September 2017
گام‌های موثری در حوزه پیشکسوتان جهاد و مقاومت برداشته خواهد شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت اظهار داشت: در پیروی از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در دیدار نوروزی امسال با فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح مبنی بر قدردانی و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و با تدبیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد که اقداماتی ازجمله برپایی مراسم نکوداشت به صورت نمادین در مرکز و سپس در سراسر کشور صورت پذیرد.

وی افزود: سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس با همفکری و همراهی مجموعه نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی اقدام به برگزای این مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در دفاع مقدس نقش موثر داشتند، کرد و در آستانه هفته دفاع مقدس با دعوت از جمع اندکی از مجموعه مجاهدین فی سبیل‌الله، امروز این نشست برگزار شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم قدم‌های موثرتری را در حوزه پیشکسوتان جهاد و مقاومت در سراسر کشور برداریم.

سردار کارگر در پایان گفت: از تمامی دست‌اندرکاران این مراسم به‌ویژه فرماندهان بزرگوار ارتش، سپاه، بسیج، ناجا، مسئولان جهاد کشاورزی، وزیر محترم دفاع و همکاران خودم در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ریاست و معاونین سازمان صدا و سیما تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها