در آستانه هفته دفاع مقدس انجام شد؛

وداع مردم مشهد با 5 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم

مردم ولایتمدار مشهدالرضا پیکر مطهر شهیدان تازه شناسایی شده دفاع مقدس «حسین مهاجر قوچانی»، «قاسم درگاهی»، «محمد علی قناعتی»، «حسن سلیمانی» از شهدای عملیات خیبر و شهید مدافع حرم «محمد اسدی» را تا حرم مطهر رضوی تشییع کردند.
کد خبر: ۲۵۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ - 21September 2017
وداع مردم مشهد با 5 شهید دفاع مقدس و مدافع حرمبه گزارش دفاع پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و ماه محرم، مراسم تشییع چهار شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم روز پنجشنبه با حضور مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا و یادگاران دفاع مقدس در مشهد برگزار شد.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا از مجتمع فرهنگی مهدیه آغاز و تشییع کنندگان پیکر مطهر شهیدان تازه شناسایی شده دفاع مقدس «حسین مهاجر قوچانی»، «قاسم درگاهی»، «محمدعلی قناعتی»، «حسن سلیمانی» از شهدای عملیات خیبر و شهید مدافع حرم تازه شناسایی شده و «محمد اسدی» از شهدای مدافع حرم را بدرقه کردند.

با ورود پیکرهای مطهر این 5 شهید والامقام به حرم مطهر رضوی و طواف بر گرد ضریح حضرت رضا(ع)، نماز بر پیکر این شهدا اقامه شد.

در پایان این مراسم پیکرهای مطهر شهیدان «حسین مهاجر قوچانی» مسئول محور عملیات لشکر 21 امام رضا(ع) و شهید مدافع حرم «محمد اسدی» فرمانده گردان خط شکن «غلامان عباس» لشکر فاطمیون جهت خاکسپاری به بهشت رضا انتقال یافتند. همچنین پیکرهای مطهر شهیدان «حسن سلیمانی» «محمدعلی قناعتی» «قاسم درگاهی» جهت خاکسپاری به کاشمر، سبزوار و بقمچ منتقل شدند.

گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، رضا شیران نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و محمدباقر قالیباف فرمانده لشکرهای 21 امام رضا(ع) و لشکر 5 نصر در دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها