امیر تقی‌خانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ارسال کمک‌های ایران برای مسلمانان میانمار توسط نیروی هوایی ارتش ادامه دارد

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارسال دومین محموله کمک‌های کشورمان به مسلمانان میانمار توسط نیروی هوایی ارتش خبر داد و گفت: چند محموله دیگر نیز طی روزهای آینده توسط نهاجا ارسال می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ - 21September 2017
دومین محموله کمک‌های ایران به مسلمانان میانمار توسط نهاجا ارسال شد
امیر سرتیپ دوم ستاد «شاهین تقی خانی» سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص ارسال کمک‌های کشورمان به مسلمانان مظلوم و آواره شده میانماری اظهار داشت: نخستین محموله روز 24 شهریور توسط یک فروند بوئینگ 747 نیروی هوایی ارتش که شامل نیازمندی‌های مردم مسلمان میانمار بود به کشور بنگلادش ارسال شد.
 
وی افزود: دومین محموله نیز ساعت 6 و 10 دقیقه صبح امروز (پنجشنبه 30 شهریور) با یک فروند بوئینگ 747 نهاجا که شامل 30 تُن از نیازمندی‌های مردم مظلوم میانمار بود به بنگلادش ارسال شد که این هواپیما ساعت 13 و 30 دقیقه امروز در یکی از فرودگاه‌های بنگلادش به زمین نشست.
 
امیر تقی خانی تصریح کرد: بخشی از کمک‌هایی که امروز توسط نیروی هوایی ارتش ارسال شد، شامل کمک‌های کارکنان و پرسنل نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش بود.
 
سخنگوی ارتش خاطرنشان کرد: ارسال کمک‌های کشورمان به بنگلادش برای مسلمانان میانمار ادامه دارد و چند پرواز دیگر این کمک‌ها را ارسال خواهند کرد.
 
وی در پایان بیان داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همانطور که در تمامی ماموریت‌ها داوطلبانه حضور پیدا کرده و پیشتاز بوده است، توانسته در ارسال کمک‌های کشورمان به مردم مسلمان میانمار نیز به موقع عمل کند و پیشتاز باشد و به اذعان تمامی مسئولان و نهادها، نهاجا در انجام ماموریت‌ها موفق بوده است.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار