نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

طرح جدایی محرم از سیاست همان خواسته دشمن است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه برخی معتقدند سیاست باید از عزاداری محرم جدا شود و فقط واقعه کربلا بیان شود، گفت: این مسئله اشتباه است زیرا طرح جدایی محرم از سیاست همان خواسته دشمن است.
کد خبر: ۲۵۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ - 22September 2017

تبیین قیام عاشورا توسط روحانیان در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ماندران، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در همایش مبلغین سوگواره «بصیرت عاشورایی» که در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد، اظهار داشت: سربلندی اسلام و عزاداری‌های ما مدیون رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

وی با اشاره به اینکه برخی معتقدند سیاست باید از عزاداری محرم جدا شود و فقط واقعه کربلا بیان شود، عنوان کرد: این مسئله اشتباه است زیرا طرح جدایی محرم از سیاست همان خواسته دشمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه چگونه به شهادت رسیدن امام حسین (ع) نباید فراموش شود، بر تبیین قیام فرهنگ عاشورا در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: روحانیون در سخنرانی های خود به این مسئله بپردازند.

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) توسط بی‌بصیرت‌ها و نمازخوان‌ها به شهادت رسید، تصریح کرد: امروز هم مراقب باشید با پیروی از ولایت فقیه نگذارید به کشور و رهبری آسیب وارد شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در پایان، انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور حضرت حجت دانست و گفت: تبیین وظایف ملت ایران در جمهوری اسلامی یکی از وظایف روحانیون در سخنرانی‌های محرم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار