تبیین رشادت‌های ایثارگران در جنگ تحمیلی به نسل جوانان ضروری است

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: تبیین رشادت‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوانان ضروری است.
کد خبر: ۲۵۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ - 21September 2017
به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، «علی محمد اکبری»، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری ظهر (پنج شنبه) در مراسم افتتاح نمایشگاه عاشوراییان به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه تبیین رشادت‌های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوانان ضروری است اظهار داشت:  دفاع مقدس صحنه ایثارگری رزمندگان و شهدا است و باید نسل جوان امروز از این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها اطلاع پیدا کند.

وی عنوان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس باید در جامعه افزایش یابد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مردم کشور با رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته اند در برابر تهدیدات استکبار جهانی باایستند و دشمن هیچگاه نتوانسته است توطئه های خود را عملی کند.

دولتمردان آمریکا قابل اعتماد نیستند

وی اظهار داشت: دولتمردان آمریکا قابل اعتماد نیستند و این امر با سخنرانی رئیس جمهور این کشور به جهانیان اثبات شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وحدت و یکپارچگی موجب قدرت نظام اسلامی شده است و دشمنان به دنبال گسستن این وحدت و یکپارچگی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس برگزار می شود، تاکید کرد:  این برنامه های در دو بخش برون سازمانی و سازمانی برگزار می شود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و اجرایی شدن ۷۰۰ برنامه، اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه برون سازمانی و ۲۰۰ برنامه درون سازمانی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار