فرمانده سپاه میاندورود خبر داد؛

اجرای 200 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در میاندورود

فرمانده سپاه میاندورود با اشاره به اجرای بیش از 200 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج گفت: 50 عنوان برنامه به صورت شاخص و محوری در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ - 22September 2017

اجرای 200 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در میاندورودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «مهدی متوسلی» فرمانده سپاه میاندورود در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدای مدافع وطن و مدافع حرم دلیرمردان تاریخ اسلام بودند، اظهار داشت: این شهدا با اهدای جان خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و اکنون وظیفه ما حفظ و حراست و پاسداشت از این انقلاب است.

متوسلی گفت: شهید شاخص هفته دفاع مقدس شهرستان، شهید مدافع حرم «سعید کمالی» بوده که همه ما باید از جبهه مقاومت و شهدای این راه، درس ایثار و ولایتمداری بیاموزیم و مقتدرانه حافظ سنگر اسلام باشیم.

وی جنگ امروز را جنگ فرهنگی و نرم دانست و بیان کرد: با این تعداد بنگاه‌های خبری و هجمه‌های ضداسلام و ضدانقلاب باید حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد.

متوسلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است و باید حواسمان به هجمه‌های سنگین دشمنان باشد.

فرمانده سپاه میاندورود از اصحاب رسانه به عنوان جهادگران عرصه فرهنگ یاد کرد که نقش مهمی در بیداری و روشنگری و بصیرت افزایی مردم و خنثی کردن اهداف شوم دشمنان دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس گفت: حماسه شور حسینی در میدان امام حسین (ع)همراه با رژه خودرویی و رژه موتوری در نخستین روز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

متوسلی با اشاره به اجرای بیش از200 عنوان برنامه درهفته دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها، افزود: 50عنوان برنامه به صورت شاخص و محوری برگزار می شود.

وی ضمن برشمردن برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان، گفت: برگزاری یادواره شهدا، نهضت روشنگری، شب‌های خاطره رزمندگان، ورزش‌های بومی و محلی، برگزاری نمایشگاه در زمینه ایثار و شهادت،عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و نواختن زنگ ایثار از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان میاندورود است.

فرمانده سپاه میاندورود با اشاره به تأثیر در بین مردم، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌ریزی شد تا از نکات کلیدی وصایای شهدا در بحث فضاسازی در سطح شهر استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها