فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان:

دفاع مقدس ما در مسیر کربلا و راه حسین‌بن علی (ع) است

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان گفت: دفاع مقدس ما در مسیر کربلا و راه حسین‌ابن علی (ع) بود و شهدای ما با تأسی از مولای خود حضرت اباعبدالله حسین (ع) در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند.
کد خبر: ۲۵۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ - 22September 2017

دفاع مقدس ما در مسیر کربلا و راه حسین‌ابن علی (ع) استبه گزارش دفاع پرس از کرمان،سرهنگ پاسدار «علی اسدی» در آئین تجلیل از موفق‌ترین فرماندهان و مدیران ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) کرمان در سال 95 و در قالب جشنواره مالک‌ اشتر بسیج اظهار داشت: امام‌خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را براساس مکتب عاشورا و تشیع تشکیل داد.

وی گفت: دشمنان نظام با اصل شیعه و تفکر شیعی مشکل دارند و شهدا ما در مقابل فتنه‌هایی که از اول انقلاب علیه نظام اسلامی به وجود آمده جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان ادامه داد: امروز نیز شهدای مدافع حرم در خارج از مرزها با دشمنان اسلام  جهاد می‌کنند و امنیت امروز از برکت مجاهدات این شهدا و صبوری خانوده آنهاست.

وی با اشاره به تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس ما در مسیر کربلا و راه حسین‌ابن علی (ع) بود و شهدای ما با تاسی از مولای خود حضرت اباعبدالله حسین (ع) در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند.

اسدی با اشاره به سخنرانی اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مقر سازمان ملل گفت: مسائلی را که ترامپ در سخنرانی خود به ملت ایران نسبت داد به شخصیت ترامپ مربوط می‌شود و امروز تفکر ترامپ برای همه دنیا آشکار است.

وی ادامه داد: امروز در هر نقطه از جهان که خون انسانی ریخته می‌شود ردپای آمریکا مشهود است و برنامه‌ریزی برای نابودی اسلام و تفرقه‌افکنی میان مسلمان از توطئه‌های آمریکاست.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان ادامه داد: دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی نشان از ضعف آمریکاست و بسیجیان ایران بصیرت دارند و جلوی هرگونه زیاده‌خواهی آمریکا را خواهند گرفت.

وی افزود: آمریکا بدعهد است و این  برای همه دنیا آشکار شده است و ملت ایران بصیر است و با آگاهی کامل مسائل را رصد می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان گفت: مطالعه تاریخ برای انسان شناخت و بصیرت می‌آورد و تاریخ نشان داده  آمریکا در دوستی به دنبال منافع خودش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار