مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

همکاری با سمن ها باید به محتوا محوری منجر شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در دومین گردهمایی تشکل های مردم نهاد، بابیان اینکه فعالیت و همکاری با سمن ها باید به تولید محصولات محتوا محور و تخصصی منجر شود، افزود: کارگاه آموزشی یک روزه در این حوزه با همکاری اداره ورزش و جوانان در آبان ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۵۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 22September 2017
به گزارش دفاع پرس از رشت، رسول جلایی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان در دومین  گردهمایی تشکل های مردم نهاد گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم نوید بخش اجرای برنامه های محتوایی و ارزشمند است.

وی با اشاره به برگزاری این جلسات به صورت فصلی و بدون نگاه ابزاری و تشریفاتی، افزود: تشکل های مردم نهاد از ظرفیت بالایی برای فعالیت در عرصه های مختلف برخوردار هستند اما باید از فعالیت جزیره ای بپرهیزید.

جلایی با تاکید بر اینکه باید گام های موثرتری برای نزدیکی تشکل های مردمنهاد به یکدیگر بر داشته شود گفت: مفهوم دفاع مقدس مولفه ها و مفهوم ارزشمند زیادذی دارد، شهید و شهادت یکی از موضوعات منحصر به فرد دفاع مقدس است. وی هدف راهبردی در تعامل و مشارکت باتشکل ها و سمن های مختلف را استفاده از ظرفیت و قابلیت های این سمن ها با اولویت توسعه محصولات فرهنگیو هنری با ویژگی محصولات فاخر عنوان کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه فعالیت و همکاری با سمن ها باید به تولید محصولات محتوا محور و تخصصی منجر شود، افزود: کارگاه آموزشی یک روزه در این حوزه با همکاری اداره ورزش و جوانان در آبان ماه برگزار می شود.

جلایی با بیان اینکه دشمنان در جامعه امروزی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده اند، ادامه داد:این شرایط ضرورت آشنایی با اصول اولیه مقابله را ایجاب می کند.مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از تشکیل شورای مرکزی با هفت الی یازده عضو خبر داد و گفت : اولویت عضویت در این شورای  مرکزی حضور تشکل های فعال در حوزه ایثار و شهادت و دارا بودن تخصص های مربوطه در اعضای شورا مورد توجه قرارگیرد.  
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار