نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص):

دولتمردان با تمام وجود در مقابل آمریکا بایستند

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه هیچ چیزی در عالم بالاتر از شهادت نیست، گفت: دولتمردان با تمام وجود در مقابل آمریکا بایستند.
کد خبر: ۲۵۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ - 22September 2017

گروههای سیاسی زیر چتر رهبری از گزند حوادث ایمن می مانندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران امروز در یادواره سرداران و 225 شهید شهرستان میاندورود که در محوطه فرودگاه بین‌المللی دشت ناز برگزار شد، دفاع مقدس را یکی از گنجینه‌های بزرگ انقلاب دانست و اظهار داشت: این گنجینه عظیم چیزهای تازه‌ای نصیب ملت کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع از خاک، آب و مسائل مادی نبوده و دفاع از ارزش‌های الهی بوده است، خاطرنشان کرد: هر روز که می‌گذرد دفاع عاشورایی ملت ایران در جهان ارزشمندتر می‌شود.

حجت‌الاسلام گواهی به نصب تمثال مبارک سرداران بزرگ سپاه ایران نظیر سردار سلیمانی در کوی و برزن عراق اشاره کرد و گفت: حقانیت دفاع مقدس مبین این موضوع است که دفاع مقدس سبب شد تا دیگر یادی از صدام در عراق نیست.

وی گفت: متاسفانه بی تدبیری و پلیدی صدام سبب شده بود که مردم عراق همچنان در حوادث متعددی گرفتار باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه هیچ چیزی در عالم بالاتر از شهادت نیست، گفت: باید قدردان شهیدان باشیم و دولتمردان با تمام وجود در مقابل آمریکا بایستند.

گواهی با بیان اینکه آمریکا بداند که هنوز با شیرانی مثل رزمندگان ایران در نیافتاده است، افزود: رمز پیروزی ما در دفاع مقدس ایمان به خدا بود.

وی با بیان اینکه جهاد، مقدس و از فروع دین ما است، افزود: جهاد دری از درهای بهشت است که به روی فرد خاصی باز می‌شود و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اعلام اینکه مواضع و سخنان زشت رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل باید محکوم شود، افزود: رئیس جمهور آمریکا، ایران را بانی جنگ یمن و حامی تروریست می‌داند و نسبت ناروا به ایران می‌دهد.

گواهی با اشاره به اینکه از تریبون سازمان ملل متهم به تروریست می‌شویم، گفت: مواضع رئیس جمهوری ایران در پاسخ‌دهی به ترامپ مطلوب بود و همه مسئولان باید دنباله رو اقدام رئیس جمهور باشند.

وی از وحدت بین قوا به عنوان رمز موفقیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: همه گروه‌ها و جریانات سیاسی کشور زیر چتر رهبری باشند تا جامعه اسلامی ایران از گزند حوادث ایمن باشد.

انتهای پیام/



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار