کمال تبریزی مطرح کرد:

مسئولان فقط ادعای حمایت از سینمای دفاع مقدس را دارند

کمال تبریزی معتقدست با وجود ادعای فراوان مسئولان و نهادهای مرتبط هیچکدام به صورت واقعی از ساخت فیلم‌های مربوط به دفاع مقدس حمایت نمی‌کنند.
کد خبر: ۲۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ - 23August 2014

مسئولان فقط ادعای حمایت از سینمای دفاع مقدس را دارند

به گزارش دفاع پرس، کمال تبریزی درباره برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و مشکلاخت فیلم در حوزه دفاع مقدس گفت: تصور می کنم کمتر کارگردانی در سینمای ایران وجود داشته باشد که تمایل به ساختن فیلم در خصوص دفاع مقدس نداشته باشد اما واقعیت تاسف بار این است که علیرغم ادعای فراوان مسئولان و نهادهای مرتبط هیچکدام به صورت واقعی از ساخت فیلم های مربوط به دفاع مقدس حمایت نمی کنند و عملا تنگناها و دشواری های ساخت این گونه سینمایی به حدی است که کارگردان و سازنده را به تدریج ناامید و سرانجام از کرده خویش پشیمان می کنند.

کارگردان فیلم« همیشه پای یک زن در میان است» بیان کرد: ساخت فیلم مناسب و در شان این سینما نیازمند پشتیبانی و حمایت همه جانبه و بی شائبه است که باید گفت در عمل وجود خارجی ندارد ولی ادعای آن در حرف بسیار است به حدی که گوش آسمان را کر می کند اما صد افسوس که در عمل هیچ اتفاقی نمیافتد.

وی ادامه داد: مادامی که اینگونه است اتفاق جدی در این خصوص رخ نخواهد داد. فیلمنامه شهید باقری بیش از یک سال است که توسط آقای گوهری نوشته شده و بنده آمادگی خود را برای ساخت آن اعلام کرده ام اما حرکت و تمایل جدی از طرف نهادهای ذیربط برای تامین بودجه لازم و کافی برای آن نشان داده نشده و وجود ندارد.

کارگردان فیلم دفاع مقدسی «شیدا» در خاتمه عنوان کرد: فیلمنامه ای زیبا و منحصر به فرد توسط آقای گوهری به رشته تحریر درآمده است ولی به ناچار باید اعلام تاسف عمیق کرد از این همه فاصله موجود میان حرف و شعار از یک سو و عمل همه نهادهای ذیربط پر مدعا از سوی دیگر.

 

منبع:مهر

نظر شما
پربیننده ها