دوران دفاع مقدس بسترساز فرصتی طلایی برای شکوفایی ایران اسلامی شد

سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: دوران هشت ساله جنگ تحمیلی بر خلاف اوهام باطل صدام و صدامیان نه‌تنها موجب نابودی و تزلزل انقلاب اسلامی نشد، بلکه این تهدید بسترساز فرصتی طلایی برای شکوفایی ایران اسلامی و صدور پیام خدامحوری، ولایتمداری، استکبارستیزی و آزادی‌طلبی مردم غیور ایران به اقصی‌نقاط عالم شد.
کد خبر: ۲۵۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ - 24September 2017

دوران دفاع مقدس موجب بسترسازی طلایی برای شکوفایی ایران اسلامی بودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سپاه فجر به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر و در این بیانیه به نسل‌کشی مسلمانان در کشورهای مختلف اعتراض کرده است. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

31 شهریورماه سال 59 نقطه عطفی در کارنامه جمهوری اسلامی ایران در ناکام گذاشتن اهداف شوم قدرت‌های پوشالی جهان نظیر آمریکای جنایتکار و حامیان باطل اوست. 

با وجود خیال باطل دشمن، دوران هشت ساله جنگ تحمیلی برخلاف اوهام باطل صدام و صدامیان نه تنها موجب نابودی و تزلزل انقلاب اسلامی نشد بلکه این تهدید بسترساز فرصتی طلایی برای شکوفایی ایران اسلامی، اثبات توانمندی‌های انقلاب و صدور پیام خدامحوری، ولایتمداری، استکبارستیزی و آزادی طلبی مردم غیور ایران به اقصی نقاط عالم شد، به نحوی که الگوی پایداری و مقاومت جوانان ایران زمین به صحنه‌های مقاومت منطقه و عرصه‌های استکبار ستیزی ملل جهان مبدل شد. 

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم پدید آورده است تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان وفداکاری یاد شود که با خون خویش آینده انقلاب  اسلامی را بیمه کردند. شهیدانی که در بارگاه الهی " عند‌ ربهم یرزقون‌اند " همچنین مجالی برای یادآوری و گرامیداشت ایثارگری‌های درخشان جانبازان و اسیرانی است که یادگاران حاضر روزهای عشق و آزادگی هستند. 

بر اساس اندیشه الهی و سیره عملی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و تجارب تاریخی، دفاع همچنان باقی است و حقایق و واقعیات فراروی ایران اسلامی و ملت بزرگ آن در عرصه‌های مختلف، قداست دفاع امروز را نیز مبرهن ساخته است.

فریاد ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی امروز مبارزان و آزادیخواهان جهان، پژواک تکبیرهای الهی دلیر مردان و شهادت‌طلبان دفاع مقدس است و چشمه زلالی که از عمق جان جوانان شجاع رزمنده ایران جوشیدکه اکنون در سرزمین‌های پهناور کشورهای اسلامی جاری شده و شعله‌های ایمان و فداکاری بیداردلان، شراره بر کاخ‌های بیدادگران جهان افکنده و طلیعه بسیج بزرگ سربازان اسلام نمایان شده است و ژرف‌نگری و آینده‌بینی امام روشن‌ضمیر و رهبر حماسه‌سازان، یکی پس از دیگری تحقق پیدا می‌کند. 

ما بر این باوریم که قطعا وعده الهی در قدرت‌یابی مستضعفین در جهان محقق خواهد شد و روسیاهی  جنایات علیه مستضعفان در یمن، فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان، میانمار و سایر نقاط سرزمین امت اسلام بر چهره استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل کودک کُش خواهد ماند که با همه ادعاهای دروغین که در دفاع از صلح و حقوق بشر دارند، از هیچ کوششی برای جنگ افروزی و کشتار بیگناهان دریغ نمی‌کنند. 

سناریو و سریال نسل‌کشی مسلمانان تنها در میانمار دنبال نشده و ردپای این نقشه شوم در سایر کشورها نیز دیده می‌شود. در یمن هزاران کودک بیگناه قربانی تجاوز نظامی عربستان سعودی شده و هزاران تن از مردم  گرفتار بیماری وبا شده‌اند. در سوریه، در عراق و در افغانستان و پیش از این در بوسنی توطئه نسل‌کشی مسلمانان با چراغ سبز قدرت‌های اهریمنی جهان و حمایت پیدا و پنهان نظام سلطه روی خونخواران و دیکتاتورهای سفاک تاریخ را سفید کرده است. 

سپاه فجر استان فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام دهه اول محرم‌الحرام و فرارسیدن موسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس به ویژه 15000 شهید ولایتمدار استان فارس  بر این باور است که  حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان میراثی گران‌سنگ در ذهن ملت ایران باقی و از آفت تحریف مصون بماند.

تنها در این صورت است که آیندگان و کسانی که دوران پرافتخار دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، می‌توانند این میراث را در منظر دیدگان خویش قرار دهند و از اندوخته‌های گران‌بهای آن بهره‌مند شود و معتقدیم برای پی بردن به عمق فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس  می‌بایست به وصایا، خاطرات و نوشته‌های  شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس رجوع کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار