همزمان با سراسر کشور؛

رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد

در اولین روز از هفته دفاع مقدس و هم‌زمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح مستقر در استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ - 22September 2017

رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، مراسم آغازین بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه همدان، استاندار همدان، دبیر ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان در میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد.

این مراسم پرشور با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و رژه یگان پرچم مستقر در میدان رژه و با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم و معزز شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم آغاز شد.

حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در حاشیه میدان رژه نیروهای مسلح استان از نکات قابل توجه در این آیین بزرگ بود.

نمایش بخشی از توانمندی های نظامی و تسلیحاتی یگان های نظامی و انتظامی مستقر در استان از بخش های مهم رژه نیروهای مسلح همدان در سی و هفتمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس به شمار می رفت.

تقارن بزرگداشت هفته دفاع مقدس با ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بهانه ای بود تا این مراسم حس و حال عاشورایی و محرمی به خود بگیرد و بنرها و تبلیغات محیطی اطراف میدان باباطاهر و محل برپایی رژه گواه بر این موضوع بود.

تصاویر شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و هم چنین شهدای والامقام مدافع حرم و قافله سالار و فرمانده آن ها سردار شهید «حاج حسین همدانی» در جای جای میدان رژه نیروهای مسلح به چشم می خورد، شهدایی که با ایثار و از خودگذشتی درس پایمردی و شیردلی را به همگان آموختند.

این مراسم با رژه یگان های مختلفی از پایگاه سوم شکاری شهید نوژه به عنوان ارشد نظامی آجا در منطقه همدان، تیپ سوم زرهی شهید قهرمان، سپاه انصارالحسین(ع) استان، تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع)، فرماندهی انتظامی همدان و بسیج برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار