استاندار مازندران:

نیروهای مسلح طلایه‌داران امنیت و سازندگی هستند

استاندار مازندران گفت: نیروهای مسلح ما طلایه‌داران امنیت و سازندگی هستند.
کد خبر: ۲۵۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ - 22September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «ربیع فلاح جلودار» استاندار مازندران كه در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساری برگزار شد، رشادت طلبی و ایثار و مقاومت رزمندگان دلاور اسلام در هشت سال دفاع مقدس را ستود و با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم و ماه پیروزی خون بر شمشیر اظهار داشت: امام حسین(ع) مظهر حق طلبی، ظلم ستیزی و ایستادگی در مقابل جور و ستم است و عزت، اقتدار و عظمت ملت ایران امروز در سایه فرهنگ عاشورا است.

فلاح جلودار تصریح كرد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با یاد عاشورا و كربلا حماسه آفریدند و عشق به امام حسین و یارانش روح شهادت طلبی را در دل و جان رزمندگان ما زنده كرد.

وی ادامه داد: در سایه فرهنگ حماسی عاشورا بود كه در طول هشت سال دفاع مقدس نیروهای مسلح و بسیج ما با ایثار و فداكاری آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و كسب پیروزی  افتخار آفریدند.

استاندار مازندران قدرت دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در جهان سرآمد دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بر قله های افتخار، سربلندی و عزت ایستاده است و این افتخار مدیون مقاومت و ایستادگی مردم سلحشور و نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم است.

وی اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند.

وی تاكید كرد: افتخار می کنیم که سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح از مقتدرترین  نیروهای نظامی جهان هستند..

استاندار مازندران صلح و امنیت و آرامش امروز ما را در سایه نیروهای مسلح مقتدر و توانمند و فداكار دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا نام ایران اسلامی در جهان پر آوازه است و انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده و طلیعه دار بیداری اسلامی در منطقه است .

وی نیروهای مسلح را مایه افتخار و اقتدار مردم ایران خواند و گفت: نیروهای ارتش و سپاه، نظامی و انتظامی و مرزبانی و بسیج ما در سال های پس از جنگ با همان روحیه و با این انگیزه ایمانی برآمده از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی مسیر اعتلای كشور را هموار ساختند.

فلاح جلودار از سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهور آمریكا در مجمع سازمان ملل به شدت انتقاد كرد و گفت: همه كشورهای جهان این سخنان سخیف را محكوم كرده و ابراز بیزاری نمودند .

استاندار مازندران در پایان با اشاره به آمادگی همه نیرویهای مسلح برای انجام هر ماموریتی گفت: در سایه تدبیر و درایت مقام معظم رهبری، حمایت مردم و اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در صلح و آرامش و امنیت زندگی می كنیم و همه باید قدر این نعمت را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار