برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای نظامی و انتظامی به میزبانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ - 22September 2017
برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح روز جمعه 31 شهریورماه با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.


آیت الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم امر به معروف و نهی از منکر را جزو واجبات دین ذکر کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اصل انسان دوستی باید انجام شود.

وی جهاد را ایستادگی در برابر زورگویان ذکر کرد و افزود: باید در مقابل دشمنان ایستاد چرا که در دین مبین اسلام آمده است که ذلت را نباید بپذیریم.

امام جمعه بیرجند همچنین به سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل اشاره کرد و او را خُل نامید و گفت: دیگر دولتمردان آمریکا نیز باطنی مثل ترامپ دارند.

وی به مسئله نفوذ که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب هشدار داده شده اشاره کرد و تاکید کرد: اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به کشور ما هیچ لطمه ای وارد نمی شود.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم در این مراسم اظهار داشت: دفاع مقدس، امتداد عاشورا بوده است.

وی پیام تمامی نیروهای مسلح حاضر در مراسم امروز را صدور مقاومت و ایستادگی به دنیا و جهانیان ذکر کرد و گفت: تا هنگامی که ظلم و جور باشد، نیروهای جان برکف ما همیشه آماده نبرد خواهند بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار