همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در یزد برگزار شد

رژه نیروهای مسلح استان یزد همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ - 22September 2017

رژه نیروهای مسلح در یزد برگزار شدبه گزارش  دفاع پرس از استان یزد، رژه نیروهای مسلح استان یزد صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد، امام جمعه بخش مرکزی، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان و مردم یزد در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با اجرای عبدالمجید سهرابی انجام شد، یگان‌ها و گروهان‌های مختلف نیروهای نظامی به ارائه توان دفاعی و نظامی خود در سطوح مختلف پرداختند.

در ابتدای مراسم، یگان‌ها و گروهان‌های پادگان‌های مختلف سپاه الغدیر استان یزد در مسیر رژه حرکت کردند و یکی پس از دیگری با ادای احترام به جایگاه قرآن و مسئولان حاضر در جایگاه از مسیر عبور کردند.

پس از یگان‌های سپاه، گروهان‌های نیروی انتظامی با رژه مخصوص و نظم خاص خود اقدام به عبور از این جایگاه کردند، در هنگام عبور یگان‌ها، گروهان‌های سرود اقدام به نواختن آهنگ‌‌های نظامی کردند.

عبور گروهان‌های ارتش و همچنین پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر بخش‌های عبور نیروهای نظامی پیاده بود و پس از این 2 گروهان، نمایش‌های رزمی توسط جمعی از بسیجیان سپاه الغدیر استان یزد انجام شد.

رژه موتوری نیروهای مسلح و نمایش توانمندی این نیروها پایان بخش برنامه‌های رژه امروز بود که به صورت بسیار ویژه و با نظم خاصی در طول مسیر مخصوص رژه انجام شد.

انتهای پیام/191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار