فرمانده سپاه کربلای مازندران:

نیروهای مسلح ایران فرزندان عاشورا هستند

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ما فرزندان عاشورا هستیم و با تاسی از حضرت سیدالشهدا (ع)، دشمنان را ریشه‌کن خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۵۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ - 22September 2017

عصبانیت نظام سلطه از انقلاب اسلامی در کشتار مردم میانمار، یمن، سوریه و عراق نمایان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران صبح امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان مازندران در ساری هفته دفاع مقدس یادآور ایثار مجاهدانی بزرگ مردان و زنان مخلص، فداکار، بصیر و شجاع دانست و حمله ناجوانمردانه استکبار جهانی با بیش از 50 کشور به انقلاب نوپای اسلامی را محکوم کرد.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور دردها و رنج‌های مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: هدف از بزرگداشت این هفته آن است که به دشمن بگوییم مردم ما هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد نسبت به پاسداری از انقلاب اسلامی، صدور فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و ایستادگی مقابل یزیدان زمانه استوارتر خواهد بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: چنانچه مسیری غیر از مقاومت در پیش می گرفتتیم توسط دشمنان دور از خدا باید به مسلخ می رفتیم.

وی اظهار کرد: عصبانیت نظام سلطه از انقلاب اسلامی در کشتار مردم مظلوم میانمار و بمباران مردم مظلوم یمن، شکنجه و قتل عام مردم سوریه و عراق نمایان است.

سردار بابایی در پایان گفت: ما فرزندان عاشورا هستیم و با تاسی از حضرت سیدالشهدا (ع)، دشمنان را ریشه‌کن خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار