فرمانده لشکر 57 حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

عصبانیت آمریکا به خاطر پیشرفت‌های ملت ایران است

فرمانده لشکر 57 حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: پیروزی‌ها و پیشرفت‌های ما ماندگار و موثر بوده است و این مسئله باعث ناراحتی و عصبانیت آمریکا شده است.
کد خبر: ۲۵۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ - 22September 2017

عصبانیت آمریکا به خاطر پیشرفت‌های ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، صبح امروز مراسم رژه 31 شهریور همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.

در نخستین روز آغاز هفته دفاع مقدس مراسم شکوهمند رژه دلاورمردان نیرو های مسلح، مردمی و بسیجی با حضور نهادها و سازمان ها، خانواده شهدا و ایثار گران و جانبازان سرافراز میهن اسلامی به میزبانی سپاه  حضرت ابوالفضل (ع) در میدان کریم خان زند شهرستان خرم آباد برپا شد.

در  این مراسم سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده لشکر 57 حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسن (ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: عصبانیت و برخورد ابلهانه ترامپ رییس جمهور آمریکا از سر پیشرفت های ملت ایرن است.

وی بیان داشت: همان طور که در سال های 57 و 58 شهید بهشتی گفت که «آمریکا از ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز این موضوع را بار دیگر به خوبی بیان داشتند و در این هفته نیز رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که «برخورد جاهلانه و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا از سر عصبانیت است و این عصبانیت به خاطر پیشرفت‌های ما است که با مجاهدت رزمندگان ایران اسلامی این پیشرفت ها حاصل شده است».

سردار کشکولی تصریح کرد:  این پیروزی‌ها و پیشرفت‌های ما ماندگار و موثر بوده است و این مسئله باعث ناراحتی و عصبانیت آمریکا شده است و ما امروز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با نمایش رژه خود بار دیگر پیشرفت هایمان را به رخ دشمن خواهیم کشاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار