فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

ملت ایران با در دست داشتن پرچم سرخ عاشورا در دفاع از مظلومان جهان پیشتاز است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز ملت ایران در میان ملت‌های مسلمان با در دست داشتن پرچم سرخ عاشورا در همه صحنه‌های دفاع از مظلومان جهان پیشتاز است.
کد خبر: ۲۵۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ - 22September 2017
اعلام آمادگی مردم اصفهان در دفاع از رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی/ هشت سال دفاع مقدس ما؛ از هر جهت دفاع بودبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، از ساعاتی پیش رژه نیروهای مسلح سپاه صاحب الزمان (عج) به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در سراسر کشور و در استان اصفهان از مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شده است.

این رژه امسال برگرفته از بیان فرمانده معظم کل قوا با شعار «من انقلابی ام» مزین شده است و مراسم رژه یگان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حضور جمعی از مسئولان لشکری و اجرایی استان و مردم شریف اصفهان در جوار گلستان شهدای اصفهان که بیش از هشت هزار شهید گلگون کفن در آن آرمیده‌اند، درحال برگزاری است.

در این مراسم یگانهای پیاده، زرهی، موشکی،‌ موتوری و محمول از جلوی جایگاه رژه از نیروی انتظامی، ارتش، سپاه صاحب الزمان (عج)، لشکر امام حسین (ع) از مقابل جایگاه رژه میروند.

گفتنی است اولین روز از هفته دفاع مقدس امسال با شعار «معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت» نام‌گذاری شده است و تمامی رژه‌ها با اتکا به همین شعار انجام می‌شود.

رژه نیروهای مسلح آمادگی نیروها را به حزب الله نشان میدهد

«سردار غلامرضا سلیمانی» در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی یک موهبت الهی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران هدیه داده شد.

وی افزود: همان‌طور که ملت ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان داد، امروز هم ملت ایران در میان ملت‌های مسلمان با در دست داشتن پرچم سرخ عاشورا در همه صحنه‌های دفاع از مظلومان جهان پیشتاز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: نیروهای مسلح امروز بیش از هر زمان دیگری در دفاع از انقلاب اسلامی و مظلومان جهان در هر نقطه‌ای آماده رزم و نبرد هستند و همین تدابیر بازدارنده فرمانده کل قوا بوده که سطح قابل قبول و ممتازی از امنیت را به میهن اسلامی ما ارزانی داشته است که بر پایه خون مطهر شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که امنیت پایدار ما را در سواحل مدیترانه تأمین می‌کنند، به دست آمده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز با رژه نیروهای مسلح در استان اصفهان، جلوه‌هایی از آمادگی نیروهای مسلح در استان اصفهان در منظر امت حزب‌الله به نمایش گذاشته می‌شود.

نیروهای مسلح امروز با دستان پر در مقابل دشمن میایستند

«رسول زرگرپور» در این مراسم گفت: گرچه ملت بزرگ ایران از یک انقلاب 16 ماهه و نوپا گذشته بود و با مشکلات فراوانی مواجه بودند اما در سایه مکتب امام حسین (ع) و عرصه کارزار انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری آماده‌تر بودند و با تحمیل جنگ سرزنده‌تر شدند.

وی افزود: دفاع 8 ساله دفاع مقدس تاریخ‌ساز و برای همه درس‌آموز بوده و ملت ایران را به یک ملت مقاوم در برابر بیگانگان تبدیل کرد؛ در دوران بعد از انقلاب دیدیم که قدرت بزرگی که توانست ملت را بزرگ سازد دفاع در برابر متجاوزان بود.

استاندار اصفهانبا بیان اینکه در دفاع مقدس فارس همه طوایف یکپارچه در کنار یکدیگر ایستادگی کردند و دفاع مقدس ملت منسجم بزرگی برای ما ساخت، افزود: نیروهای مسلح در برخی مقاطع با دست خالی جنگیدند ولی امروز با پیشرفته‌ترین تجهیزات در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند و منظومه زیبایی را در منطقه ایجاد کرده و حماسه‌های بزرگ آفریدند.

زرگرپور یادآور شد: این ایمان قوی بود که خرازی‌ها، صیادها، بابایی‌ها، کشوری‌ها و شیرودی‌ها را ساخت؛ سایه حکیمانه فرمانده کل قوا بر سر نیروهای مسلح کشور ماست که همه به شجاعت او افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: این ملت پرافتخار توانسته دفاعی بیافریند که به حق دفاعی مقدس است؛ ملت ما در مبارزات انقلاب اسلامی نشان داد که با دست خالی می‌تواند در مقابل دشمن پیروز شود و امروز هم همان راه را ادامه می‌دهد.

استاندار اصفهان بیان داشت: ملت ایران حرف حق خود را به کرسی می‌نشاند و این به برکت ملتی بزرگ و رهبری حکیم و فرزانه است؛ امروز منسجم هستیم و دست به دست یکدیگر از همه مشکلات عبور خواهیم کرد و ایرانی آبادتر می‌سازیم و به دنیا اعلام می‌کنیم که ملت ایران مقاوم در برابر همه تجاوزهاست و به خوبی از سرزمین خویش دفاع خواهد کرد.

به گزارش دفاع پرس، در این مراسم قشرهای مختلف مردم از تمام سنین و سلیقه‌ها حضور یافتند و در تایید آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حق و حقانیت در هرکجای میهن اسلامی و کشورهای مسلمان، شعار «یا حسین» و «یا اباالفضل» سر دادند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها