فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

هدف قیام عاشورا و دفاع مقدس ما برای «الله» و مبارزه با کفر بود

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: شباهت‌های زیادی در حادثه عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد که از آن جمله می‌توان به هدف قیام عاشورا و دفاع مقدس که هر دو قیام برای الله و مبارزه با کفر بود، اشاره کرد.
کد خبر: ۲۵۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ - 22September 2017

سرنوشت ترامپ همانند صدام خواهد بود/دفاع مقدس باید یادآوری شود و در نشر ارزش های آن کوتاهی نکردبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آغازین روز از هفته دفاع مقدس و در آیین رژه اقتدار نیروهای مسلح استان ایلام اظهار داشت: دفاع مقدس یک افتخار و یک سند زرین برای نظام مقدس اسلامی است.

حسینی اظهار کرد: شباهت‌های زیادی در حادثه عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد که از آن جمله می‌توان به هدف قیام عاشورا و دفاع مقدس که هر دو قیام برای الله و مبارزه با کفر بود، اشاره کرد.

وی افزود: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام توانستند در 2 هزار و 877 روز نبرد، 72 هزار اسیر و 395 هزار کشته برای دشمن رقم بزنند و شکست سختی بر آنان تحمیل کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام عنوان کرد: رهبری الهی امام و شور رزمندگان و فداکاری جوانان امیدهای دشمن را تبدیل به یاس کرد.

حسینی تاکید کرد: از ارتش صدام و فرماندهان دوره دیده و لشکرهای مجهز صدام خبری نیست؛ اما امروز پیام انقلاب اسلامی به سراسر منطقه و اقصی نقاط مختلف دنیا مخابره شده است.

وی افزود: امروز در مبارزه با آمریکا فقط مبارزه جواب می‌دهد و امروز آمریکا و رئیس جمهور او نشان دادند که آنها به هیچ چیزی تعهد ندارند و البته ترامپ دیپلماسی بلد نیست و داعش و تکفیری ها دست نشانده آمریکا هستند و سرنوشت او همانند صدام رقم خواهد خورد.

حسینی خاطر نشان کرد: باید ارزش‌های دفاع مقدس نشر داده شوند چرا که رمز و راز استمرار حادثه عاشورا بر حق بودن قیام و تکرار و بزرگداشت آن حادثه الهی بود؛ لذا باید ارزش‌های دفاع مقدس را تحلیل کرد و اجازه نداد به فراموشی سپرده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار