نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

ملت ما با الهام‌گیری از قیام خونین حسینی (ع) در هشت سال جنگ پیروز شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مکتب و فرهنگ عاشورا به بلندای تاریخ برای همه بشریت پیام دارد و ملت ما با الهام‌گیری از قیام خونین حسینی هشت سال جنگ را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۲۵۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ - 22September 2017

عاشورا به بلندای تاریخ برای همه بشریت پیام دارد/ملت ما با الهام گیری از قیام خونین حسینی (ع) در ۸ سال جنگ پیروز شدبه گزارش دفاع پرس از ایلام ، حجت الاسلام لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آیین رژه نیروهای مسلح در آغازین روز از هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این جنگ نشان داد استکبار جهانی هیچ تعهدی به تعهدات بین‌المللی ندارد.

لطفی اظهار کرد: استکبار هر وقت احساس ضعف کرد تهاجمات نظامی را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: جنگ تحمیلی برخلاف تمامی تعهدات بین المللی بود و امروز همه جنگ های منطقه هم بر خلاف همه تعهدات بین المللی است.

لطفی تصریح کرد: شهادت طلبی جوانان برومند ایران اسلامی در اتاق های جنگ آنان مشاهده می شود و برای همین از کشورمان و مردمش می ترسند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عنوان کرد: حضرت امام در دفاع مقدس شاهکار کرد؛ چرا که او حقیقتا عملیات ها را فرماندهی کرد و لذا اگر این جنگ به پیروزی رسید مدیریت تحسین برانگیز امام و فداکاری مردم و نیروهای مسلح بود.

وی افزود: نباید جنگ را فراموش کرد و فرهنگ دفاع مقدس باید در کشور، مدارس و دانشگاه ها تدریس شود و فرهنگ آن بر جامعه سایه بیافکند.

لطفی تاکید کرد: اگر امروز در منطقه ای نا امن هستیم ولی در عوض عالیترین جلوه های امنیت را داریم و این مرهون خون پاک شهیدان، صبر آزادگان و جانبازان و خانواده های آنان است.

امام جمعه شهر ایلام ادامه داد: جنگ علیه کشور ما تمام نشدنی است و امروز جنگ فرهنگی که به مراتب خطرناک تر است را بر علیه کشور ما شروع کرده اند که باید مسئولین بیش از گذشته مراقبت انجام دهند.

لطفی بیان کرد: ماه محرم ماه حماسه و فداکاری است و ماه جانفشانی است مکتب و فرهنگ عاشورا به بلندای تاریخ برای همه بشریت پیام دارد و ملت ما با الهام گیری از قیام خونین حسینی ۸ سال جنگ را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها