نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

دفاع ‌مقدس بزرگ‌ترین واقعه‌ پس از عاشورای سیدالشهدا (ع) بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان از دفاع ‌مقدس به‌ عنوان بزرگ‌ترین واقعه‌ای که از عاشورای سیدالشهدا (ع) تاسی گرفته شده است یاد کرد و گفت: دفاع ‌مقدس همانند یادگار ارزشمندی است که ما باید این یادگار ارزشمند را قدر بدانیم.
کد خبر: ۲۵۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ - 22September 2017

دفاع ‌مقدس  بزرگ ‌ترین واقعه‌ پس از عاشورای سیدالشهدا (ع) بودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان صبح امروز در آیین بدرقه کاروان نیم‌ ضریح سرداب حرمین امامین عسکرین (ع) که برای تبرک به شهرها و روستاهای استان زنجان اعزام ‌شد، با بیان اینکه هر چه زمان پیش می‌رود، حقیقت محض و برکات هشت سال دوران دفاع‌ مقدس و دشمنی دشمنان نیز آشکارتر می‌شود، اظهار داشت: حقیقت محض این است که همان‌طور که انقلاب ما از عاشورا الگو گرفت، دوران دفاع ‌مقدس نیز با تاسی از عاشورای سیدالشهدا (ع) بود.

وی با اشاره به تقارن اولین روز هفته دفاع‌ مقدس با روز اول ماه محرم، از دفاع ‌مقدس به‌ عنوان بزرگ ‌ترین واقعه‌ای که از عاشورای سیدالشهدا (ع) تاسی گرفته شده است یاد کرد و افزود: دفاع ‌مقدس همانند یادگار ارزشمندی است که ما باید این یادگار ارزشمند را قدر بدانیم.

آیت الله علی خاتمی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و همه سران کفر شرق و غرب در برابر جمهوری اسلامی ایستادند ولی اراده الهی بر یاری از اسلام بود، گفت: بدون شک، اگر عاشورا الگوی ما نبود، امروز همه محاسبات دشمن برای در هم پیچیدن طومار انقلاب اسلامی رنگ حقیقت به خود می‌گرفت.

گفتنی است نیم ‌ضریح سرداب حرم امامین عسکرین (ع) از امروز به مدت دو هفته برای زیارت و تبرک دوستداران اهل ‌بیت (ع) در شهرها و روستاهای استان زنجان حضور خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بعد از اربعین جهت نصب به سامرا منتقل می‌شود.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار