فرماندار شهریار در مراسم رژه نیروهای مسلح:

نظام سلطه نباید با ملت ایران با زبان زور سخن بگوید

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: نظام سلطه باید بداند که نمی‌تواند با ملت ایران با زبان زور سخن بگوید.
کد خبر: ۲۵۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ - 22September 2017

نظام سلطه نباید با ملت ایران به زبان زور سخن بگویدبه گزارش گروه استان های دفاع پرس از شهریار، سعید ناجی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان شهریار که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و 31 شهریور ماه برگزار شد اظهار داشت: اندیشیدن در مورد تقارن محرم و دفاع مقدس، بین عاشورای حسینی و دفاع مقدس به ما نشان می‌دهد که هر آنچه که در دفاع مقدس گذشت و همه ما دیدیم در مسیر درس گرفتن از قیام عاشورا بود.

وی گفت: ایثارگری و شهادت‌طلبی برگرفته از همین قیام عاشورا و مکتب کربلا است و باید گفت تعلق نداشتن به زمین و عشق به پرکشیدن به پیشگاه حق تعالی موضوع مهّمی است که در دفاع مقدس و بعد از آن در دل همه جوانان از مکتب عاشورا رشد پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: پایداری و ایستادگی در انقلاب و تعالیم دینی و حرکت در مسیر گفتمان ولایت فقیه از آموخته‌های قیام عاشورا است و جوانان این مرز و بوم با الهاماتی که از قیام عاشورا گرفتند در عمل ثابت کردند که در صورت آسیب به دین اسلام با جان خود در مقابل تمام دنیا می‌ایستند.

ناجی عنوان کرد: دفاع مقدس اوج درس آزادگی و آزادمنشی ملت ایران بود و این درس دفاع مقدس امروز در تمام دنیا در حال گسترش است و هر جا ظلم و باطلی وجود دارد حق و ظلم‌ستیزی در مقابل آن رشد کرده و ایستادگی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تبعیت و ولایت‌پذیری یکی دیگر از مواردی است که از مکتب عاشورا در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بعد از آن در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، و این مهم مایه افتخار برای ملت مسلمان ایران و آزادمردان جهان است.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: دنیا بداند که ملت ایران، ملتی حسینی است و حسینی زندگی می‌کند و با کلمات سخیف و ادبیات سخیف نمی‌تواند کشور ما را مورد خطاب قرار دهد چرا که ملت ایران آموخته است که در مقابل سلطه‌جویی‌ها و یاوه‌گویی‌ها بایستد و به دشمنان بفهماند که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با زبان احترام سخن بگوید.

ناجی با بیان اینکه حق هر ملتی است که در پی تقویت نظامی و انتظامی خود حرکت کند افزود: به همه دنیا اعلام می‌کنیم که ما فرزندان مکتب عاشورا هستیم و لحظه‌ای از خواسته خود عقب نمی‌نشینیم و تا ظلم و ستم از دنیا محو شود همچنان در این مسیر قدم برمی‌داریم و در راه رشد و تعالی کشور اگر علم در ثریا هم باشد ملت ایران برای دست‌یابی به آن تلاش می‌کند.

این مسئول بیان کرد: سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا ناشی از سردرگمی آن‌ها است که به واسطه تدابیر رهبر معظم انقلاب و توان بالای نیروهای نظامی، انتظامی، علمی و دیپلماسی این کشور است که سبب شده که آن‌ها به انزوا رفته و به زودی نیز افول این به اصطلاح ابرقدرت را شاهد شویم.

فرماندار شهریار خاطرنشان کرد: از خداوند اقتدار و عزت روزافزون را مسئلت دارم و امیدوارم که همچنان در مسیر رشد و تعالی، پرتلاش و پرقدرت حرکت کرده و دشمن را ذلیل و ذلیل‌تر کنیم.

انتهای پیام/191
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار