امام جمعه شاهرود:

پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی دشمن را عقب رانده است

امام جمعه شاهرود در مراسم رژه نیروهای مسلح در شاهرود گفت: امروز پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که دشمن هوس حمله به ایران را در اندیشه خود نمی‌پروراند.
کد خبر: ۲۵۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 22September 2017

پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی دشمن را عقب رانده است/سخنان ترامپ بیانگر ضعف و درماندگی آمریکابه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس در میدان ولایت شاهرود برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه صحبت‌های ترامپ در سازمان ملل نه نشان دهنده قدرت بلکه بیانگر ضعف و درماندگی آمریکا بود، اظهار داشت: اگر امروز شاهد سخنان سخیف و بی منطق ترامپ ناشی از عقب افتادگی هستیم تنها به دلیل برخورداری از سپاه و ارتش قوی در ایران است.

وی افزود: نیرو‌های مقتدر و سایر نهاد‌ها رژه قدرت می‌روند و اقتدار خود را به رخ جهانیان می‌کشند هشت سال دفاع مقدس درس‌هایی نه تنها برای ایران بلکه برای کشور‌های جهان داشت که اگر خواهان حفظ حریم خانواده، تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم باید بر خودمان تکیه کنیم نه عصای فرسوده دیگران.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه سال‌ها قبل از واقعه عاشورا و حادثه خونین کربلا حرارتی از شهادت در قلوب مومنان ایجاد می‌شود که سرد شدنی نیست، بیان کرد: آنچه که رزمندگان در طی هشت سال دفاع مقدس انجام دادند دفاع از حیثیت و سرزمین ایران و برگرفته از حرارات پایان ناپذیر پیامبر خاتم در دفاع از ارزش‌های انقلاب و ترویج فرهنگ شهادت طلبی است.

امینی با تاکید بر اینکه باید حماسه‌های جنگ هشت ساله برای نسل جدید بازگو شود، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با حمایت صدام می‌خواستند در مقابل جریان صدور انقلاب بایستند و آیا با انواع تهدید‌ها و تحریم‌ها توانستند جلوی نفوذ انقلاب را بگیرند؟ تجریه و جدا کردن بخشی از ایران یکی از اهداف آن‌ها بود.

وی افزود: سربند‌هایی که بر پیشانی رزمندگان بسته می‌شد حاوی پیام‌های شور حسینی و کربلایی بود به نحوی که علیرغم تهدید‌ها و تحریم‌ها هیچ گاه فکر حمله به ایران در ذهن دشمنان نقش نمی‌بندد امروز پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که دشمن هوس حمله به ایران را در اندیشه خود نمی‌پروراند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه در ذهن صدام رهبری جهان اسلام بود، ابراز داشت: رژیم صدام تصور می‌کرد که می‌تواند جایگزین شاه شده و مزدوری خود را برای ارباب‌های غرب انجام دهد، اما غافل از آنکه انقلاب اسلامی امروز نه تنها در ایران، یمن و سوریه بلکه به اعتراف دشمنان در شرق و غرب عالم نفوذ کرده است

امینی در ادامه تصریح کرد: در مقابل رژیم صدام که خیال رهبری جهان اسلام را در سر داشت مردم ایران بدون هیچ کمک خارجی و تنها با نیروی باور و استقامت و شهادت طلبی و درک معنویات به پیروزی رسیدند که امروز نوجوانان و جوانان عراقی نقش سردار سلیمانی را بر سینه خود حک کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار