حجت‌الاسلام مصلحی:

یکی از درس‌های دوران دفاع مقدس، ولایت‌مداری بود

رئیس سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: یکی از درس‌های دوران دفاع مقدس، مقوله ولایت‌مداری بود که در آن سال‌ها در جهت مثبت به بهترین وجه، آن را تجربه کردیم.
کد خبر: ۲۵۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ - 22September 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور نمایش صلابت و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی، مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان، صبح امروز جمعه 31 شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا و رئیس سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم، در میدان بسیج شهرستان گرگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار صادقی فرمانده سپاه نینوای گلستان، ضمن خیرمقدم به مردم شهیدپرور گرگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور استان گلستان تبریک گفت و اظهار داشت: گفتمان جمهوری اسلامی مبتنی بر گفتمان قدرت است و نیروهای مسلح ما با حفظ آمادگی خود در هر زمان، گوش به فرمان رهبری هستند.

وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی، در بین رزمندگان اسلام مولفه‌هایی همچون ایثار، گذشت، رشادت و شهادت‌طلبی وجود داشت و به همین دلیل جنگ تحمیلی، هشت سال دفاع مقدس نام گذاری شد.

در ادامه حجت‌الاسلام مصلحی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا و رئیس سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی از خود برجای گذاشتند و در هشت سال جنگ، یک مکتب بزرگ در ابعاد مختلف طراحی کردند.

مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد 

وی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی درگیر بودیم و در زمانی که استکبار با تمام هستی خود در مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده بود، توانستیم در همه این ابعاد موفقیت‌های بزرگی به دست آوریم.

رئیس سازمان مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: یکی از درس‌های دوران دفاع مقدس، مقوله ولایت‌مداری بود که در آن سال‌ها در جهت مثبت به بهترین وجه، آن را تجربه کردیم.

در پایان یگان‌های نمونه ارتش، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و جهاد سازندگی بهمراه ادوات نظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام و رهبری رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار