نماینده ولی فقبه در استان بوشهر:

تضعیف نیروهای مسلح نشان از عدم داشتن محاسبات سیاسی و نظامی است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تضعیف نیروهای مسلح نشان از عدم داشتن محاسبات سیاسی و نظامی است.
کد خبر: ۲۵۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ - 22September 2017
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، به مناسبت آغاز سی و هفتمین سال از دوران دفاع مقدس مراسم رژه در مرکز استان بوشهر با حضور همه نیروهای مسلح مستقر در استان و جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد.

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و عزمت جهاد فی سبیل الله شهداء و امام شهداء را گرامی و سر تعظیم در مقابل خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان فرو می آوریم.

امام جمعه شهر بوشهر افزود: نیروهای مسلح هر نظام عامل اصلی اقتدار آن کشور و مایه آرامش و اقتدار ملی و مانع از تفکر و هجوم بیگانگان به آب و خاک کشورشان هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: تقویت و حمایت از نیروهای مسلح برخواسته از عقلانیت دفاعی و آموزه های الهی است و تضعیف نیروهای مسلح نشان از عدم داشتن محاسبات سیاسی و نظامی است.

وی بیان کرد: دوران دفاع مقدس نشان داد اگر نیروهای مسلح قوی داشته باشیم هیچ قدرتی نمی تواند در برابر ما مقاومت کند و با توان رزمی بالا امروز دارای شاخصه های عظیمی در حوزه دفاعی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: شعار امام حسین (ع) «هیات منا الذله» بود که امروز استکبار جهانی به دنبال این است که جهان را به ذلت بکشاند.

صفایی بوشهری اذعان کرد: رئیس جمهور آمریکا فکر میکند در دوران جاهلیت قرار دارد و با منطق زور  به دنبال تشدید جهان و ملت ایران است، اما باید بداند ملت ایران هرگز تسلیم ظلم نخواهد شد و با وحدت و اتحاد ملی روز به روز به ارزش خود می افزاید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار