فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه:

مدافعان حرم سند افتخار ملت ایران هستند

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مدافعان حرم سند افتخار ما هستند، گفت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به جایی رسیده که دیگر کسی قادر نیست نگاه چپ به آن کند.
کد خبر: ۲۵۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ - 22September 2017
قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، پیش از ظهر امروز و همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

سردار «محمدجعفر اسدی» در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما امروز را به عنوان شروع مقاومت جشن می‌گیریم، اظهار داشت: مردم ایران هشت سال مظلومانه در مقابل تمامی استکبار به سرکردگی شیطان بزرگ و با دلارهای عربستان و کویت و پشتوانه کشورهای استکباری مثل فرانسه، آمریکا، انگلیس و به نمایندگی صدام مقاومت کردند و این جشن بزرگ بابت این مقاومت است.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ایام محرم، افزود: فرهنگ شهادت همان درسی است که امام حسین(ع) در یک صبح تا ظهر به همه انسان‌های آزاده عالم دادند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس شهرهای ما را بمباران کردند و بسیاری از خانواده‌ها طفل 6 ماهه آنها به شهادت رسید، عنوان کرد: خانواده معظم شهدا عزیزان خود را به جنگ فرستادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند، اما دست از این انقلاب برنداشتند.

سردار اسدی تأکید کرد: این جنگ، جنگ حق و باطل است و از روز نخستی که حضرت آدم دو فرزند داشتند شروع شده است و تا ظهور آقا امام زمان (عج) هم ادامه دارد.

فرمانده لشکر المهدی در دوران دفاع مقدس گفت: اگر دیروز ما در این کشور از مرزهای خود دفاع می کردیم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی بود، در هشت سال دفاع مقدس خط مقدم جبهه با برخی شهرهای ما 10 دقیقه و یا 15 دقیقه فاصله داشت اما امروز این نظام به لطف خدا و فداکاری شهدای گرانقدر ما آنقدر قدرتمند شده است که آن طرف مدیترانه در حال دفاع از کیان اسلام هستیم.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مدافعان حرم سند افتخار ما هستند، ابراز کرد: امروز ما در حال دفاع از قدرت جمهوری اسلامی هستیم نه خود جمهوری اسلامی، زیرا خود جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به جایی رسیده که دیگر کسی قادر نیست نگاه چپ به آن کند.

سردار اسدی تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شما مردم و خانواده معزز شهدا سایه جنگ را از سر کشور برداشتید تا کسی جرأت نکند به این کشور نگاه چپ کند و اگر کسی مدعی باشد که ما سایه جنگ را برداشتیم، اشتباه می کند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از توانمندی نظامی ایران در مرزها برای دفاع از آرامش و امنیت کشور است، گفت: اگر جوان‌های ما در عراق و سوریه و یمن دفاع نمی‌کردند امروز این انفجارهایی که در بغداد و در شهرهای عراق و سوریه انجام می‌شود در شیراز، تهران، اصفهان و شاید در همین کهگیلویه و بویراحمد به وقوع می‌پیوست اما به برکت خون شهدا و غیرت این رزمندگان امنیت پایدار نصیب مردم شریف ایران شده است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها