همزمان با سراسر کشور؛

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان پهناور سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 22September 2017

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در پنج شهرستان سیستان و بلوچستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس  از استان سیستان و بلوچستان، رژه مقتدرانه نیروهای مسلح صبح امروز همزمان با سراسر کشور در پنج شهرستان استان پهناور سیستان و بلوچستان برگزار شد.

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه بزرگ نیروهای مسلح در شهرستان‌های زاهدان، زابل، خاش، کنارک و ایرانشهر با هدف نمایش اقتدار نیروهای مسلح و توانمندی و نوآوری‌های صنعت دفاعی کشور با حضور فرماندهان سپاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و جمعی از مردم سیستان و بلوچستان برگزارشد.

این مراسم باشکوه در شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان امسال نیز در میدان «سربازان گمنام امام زمان(عج)» برگزار شد و همه نیروهای نظامی، انتظامی و مردمی توان دفاعی کشور را به نمایش گذاشتند.

یگان‌های مختلف نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه رفتند و توان رزمی خود را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش درآوردند. نیروهای مسلح مستقر در استان آمادگی خود را برای دفاع از خاک پاک ایران اسلامی اعلام کردند.

مراسم امروز در شهرهای مختلف استان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، روحانیت، ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه، ائمه جمعه، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران و دیگر مدیران برگزار شد.
 
انتهای پیام/191
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار