نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

سخنان وقیحانه ترامپ انعکاس ماهیت جنون‌آمیز آمریکا در جهان اسلام بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دونالد ترامپ با سخنرانی در منطقه خاورمیانه یک‌بار دیگر ماهیت جنون‌آمیز و سیاست‌های وحشیانه و غیر معقول آمریکا را به جهانیان به خصوص جهان اسلام نشان داد.
کد خبر: ۲۵۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ - 22September 2017
سخنان وقیحانه ترامپ انعکاس ماهیت جنون‌آمیز آمریکا در جهان اسلام بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف آبادی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت نخستین روز از ایام هفته دفاع مقدس با اشاره به هوشیاری ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان اظهار داشت: ملت ایران باید در برابر توطئه های این شیطان بزرگ وحدت و انسجام ملی را چراغ راه خود قرار دهند.

وی افزود: سخنانی که به تازگی دونالد ترامپ در سازمان ملل مطرح کرد دشمنی خود را با ملت ایران در مقابل چشم همگان فریاد زد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: البته امام راحل در سال های گذشته با بینش عمیقی که داشتند لقب شیطان بزرگ را به آمریکا نسبت دادند که امروز سخنان رئیس جمهور آمریکا اثبات این نامگذاری شد.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به جنایات دیگر آمریکا در کشورهای منطقه گفت: امروز می‌بینیم که آمریکا با جنایات خود در کشورها یمن و سوریه همواره ماهیت پلید خود در معرض دید تمامی جهان گذارده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، فرماندهان نیروهای مسلح و ائمه جمعه در سخنرانی ها و بیانیه های مختلف پاسخ دندان شکنی به رئیس جمهوری آمریکا دادند اما ملت باید همواره در برابر شیطنت های این شیطان بزرگ آگاه و هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: افزایش توان، انسجام ملی و خودکفایی کشور راه مقابله با این جنایات و کارشکنی نیرنگ های دشمنان است تا بتوانیم در راستای سربلندی کشور با استقلال و عزت و سربلندی گام برداریم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اتحاد ملت ایران گفت: هیچ ملتی به عزت و سربلندی نمی‌رسد مگر با مجاهدت و فداکاری و تلاش که قطعا خواهیم توانست در این مسیر به خودکفایی، سربلندی و عزت برسیم.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار