استاندار سیستان و بلوچستان:

دفاع از مظلومان عالم افتخار ایران اسلامی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایران اسلامی با هدف تکریم و حفظ حقوق انسان‌ها و به دور از تفکر قومیت و مذهب و نژادی توانسته جهان را در تسخیر خود درآورد و باعث افتخار است که ایران برای دفاع از مظلومان عالم حرف برای گفتن دارد.
کد خبر: ۲۵۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ - 22September 2017
ایران برای دفاع از مظلومان عالم حرف برای گفتن داردبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «علی‌اوسط هاشمی» استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان خاش اظهار داشت: تندروی‌های ترامپ و دیگر سران آمریکایی و غربی نتیجه‌ای جز شکست برنامه‌های جنایتکارانه و ددمنشانه آنان ندارد و امروز ملت‌ها به مرزی از آگاهی و بصیرت رسیده‌اند که هر گونه خشونت و افراط‌گرایی را محکوم می‌کنند.

وی بیان کرد: جهان کنونی در مسیر تمدن و فرهنگ و اخلاق و تکریم انسانی گام برمی‌دارد، لذا دخالت‌ها، تهدید و فشارهای سلطه‌گران بار منفی برای خود آنها به دنبال دارد.

هاشمی ادامه داد: ایران اسلامی با هدف تکریم و حفظ حقوق انسان‌ها و به دور از تفکر قومیت و مذهب و نژادی توانسته جهان را در تسخیر خود درآورد و باعث افتخار است که ایران برای دفاع از مظلومان عالم حرف برای گفتن دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مبحث بر جام و مذاکرات هسته‌ای بهترین سرمایه و سند برای دستیابی به حقوق ملت ایران و دفاع از حقوق انسانها است و باید این مسیر بیش از پیش ادامه پیدا کند و راهی را پیش بگیریم که در آن جهان سرشار از امید، عدالت، آزادی و تکریم انسانی می‌شود.

وی گفت: رئیس جمهور ایران اسلامی در سازمان ملل متحد و در کشور آمریکا بخوبی توانست حرف ملت سربلند ایران را در مبحث دفاع از حقوق انسانها به دنیا برساند و به امید خداوند عظمت و شکوه ایران بر دنیا نمایان خواهد شد.

انهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار